Repülőgépre aktivizálódnak a londoni hirdetőtáblák

járatok
PUBLIKÁLÁS: 2013. november 25. 11:50
A gigantikus animált hirdetőtáblán csodálkozó kislány mutat az égre, valahányszor elrepül felette egy BA gép.
Fotó: The Drum

A British Airways az Ogilvy reklámóriással dolgozta ki interaktív hirdetőtáblájának ötletét, amely egyébként a légitársaság új, Magic of Flying kampányának szerves része. A kampány lényege, hogy emlékeztesse az embereket arra, milyen varázslatos élményt jelent a repülés, különösen a gyerekek számára.

A speciális érzékelővel felszerelt digitális hirdetőtábla észreveszi, ha egy British Airways repülőgép halad el felette. Ilyenkor vált a BA hirdetésére: a táblán egy gyerek animációja jelenik meg, aki ujjával az odafenn haladó gép pályáját követi. Ahogy a gép elhaladtával virtuálisan lesétál a tábláról, máris feltűnik az adott repülőgép járatszáma, és a célállomása, vagy éppen az a város, ahonnan érkezik. A táblán kiegészítő információként megjelenik az is, hogy az adott járatra mennyibe kerül a jegy, vagy hogy a célállomáson az adott pillanatban milyen időjárás fogadja az utasokat.

Egyelőre csak London két igen forgalmas helyén állították fel a táblákat, az egyiket a Piccadillyn, a másikat a nyugat-londoni Chiswickben, amely pont a heathrow-i légifolyosó alatt terül el. A hirdetés igen gyakran megjelenik, Heathrow ugyanis a világ egyik legforgalmasabb repülőtere, így a táblák felett napközben átlag 120 másodpercenként áthúz egy repülőgép, a BA pedig igen nagy részét adja a légifolyosó forgalmának - írja az angol MarketingWeek.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.