Szeptembertől új funkciót vezet be a Lidl, amely gyorsabbá és hatékonyabbá teszi a vásárlói élményt. Az első teszt Nagy-Britanniában fog lezajlani, ahol a fizetési folyamatot teszik egyszerűbbé.
A Lidl alkalmazásán keresztül lehetőség nyílik arra, hogy a vásárlók a telefonjuk kamerájával beolvassák az árucikkek kódjait, majd az applikáción belül fizessenek is. A cég ígérete szerint ez a vásárlási folyamatot nemcsak hatékonyabbá, hanem gyorsabbá is teszi.
Az új funkció segítségével a telefon kamerájával lehet beolvasni a termékek vonalkódját, az alkalmazás pedig automatikusan kiszámolja a végösszeget, amelyet közvetlenül a mobilon keresztül lehet kifizetni.
Ha a teszt sikeresnek bizonyul, a Lidl először a brit hálózatában terjeszti ki a funkciót, majd remélhetőleg más országokra is - írja a Retail Gazette.
A Lidl angliai vezérigazgatója, Ryan McDonnell hozzátette:
Jelentős összegeket fektetünk be olyan technológiákba, amelyek leegyszerűsítik a mindennapi életet, miközben különböző lehetőségeket kínálunk vásárlóinknak, hogy preferenciáik szerint intézhessék bolti vásárlásaikat.
McDonnell azt is hangsúlyozta, hogy mindegy, ki a hagyományos kasszát, ki pedig az önkiszolgáló gépet részesíti előnyben. A céljuk az, hogy mindenki kényelmesen tudjon vásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.