A legtöbb Ferrari-szurkoló eddig csalódott a maranellóiak idei teljesítményében, annak ellenére, hogy Charles Leclerc már három dobogós helyet is szállított az olasz istállónak, és a vb-pontversenyben az ötödik helyen várja a folytatást az eddig szerzett 94 pontjával. Ugyanakkor a csapathoz év elején érkező Lewis Hamilton képtelen felvenni a tempót, sorozatban veszít csapattársával szemben és egy, általa megnyert kínai, valamint a 3. helyen zárt Miami Nagydíj sprintversenyen túl képtelen dobogóra vinni a Ferrarit, azaz a rendes futamon egyszer sem állt a pódiumon.
Rengetegen keresik Hamilton vesszőfutásának az okát, ezek közé tartozik az F1 korábbi sztárja, Juan Pablo Montoya is. A kolumbiai klasszis szerint a hétszeres világbajnoknak mindenképpen váltania kellene, és újra gondolnia a Ferrarival való kapcsolatát. A planetf1.com írta, hogy Montoya szerint a megoldás kézenfekvő lenne, hiszen a rádiózást hallgatva mindenki előtt világosnak kéne lenni, hogy Hamilton és a versenymérnöke, Riccardo Adami közötti párbeszéd hagy némi kívánnivalót maga után.
Lewisnek ki kellene akadnia, és mérnökcserét kérnie. Jelenleg erre van szüksége, mivel a dolgok nem mennek jól, nem kapja meg a kívánt válaszokat a rádión, a kommunikáció nem működik. Olyan mérnökre van szüksége, aki profibban bánik vele. A jelenlegi légkör nem egészséges, és ez nem csak Lewisra, hanem az egész csapatra igaz. Ha én lennék a Ferrari főnöke, bizony már elkaptam volna Adami fülét, és közöltem volna vele, ha nem bánik Lewisszal tisztességesen, mehet valahova irodistának
– vélekedett Montoya.
A hétszeres világbajnok, Lewis Hamilton cáfolta azokat az állításokat, miszerint nehézségei lennének a versenymérnökével, Riccardo Adamival való együttműködésben.
Sok a találgatás, de ezek nagy része ostobaság. A valóságban remek a kapcsolatunk. Nagyszerű vele együttműködni, remek ember. Hogy vannak-e nézeteltéréseink? Igen, mint minden kapcsolatban, de ezeken dolgozunk és megoldjuk őket
– vágott vissza Hamilton.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.