Új magyar applikáció számolja ki, mennyire éled környezettudatosan a napjaidat
Közösségi tartalommegosztó és szemléletfejlesztő médiaplatformként definiálja magát egy új magyar alkalmazás, amely saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen.
A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata arról beszélt, hogy szeretnék menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét, amiben nagy szerepet játszhat majd a lendületes, dinamikus felhasználói felület.
A kommunikációs és az üzleti világtrendeket, illetve társadalmi folyamatokat figyelve, a szervezetek, a vállalatok, az oktatási intézmények, sőt, fejlettebb országokban az államigazgatás működésének fókuszpontja is egy irányba, a környezetvédelem felé mutat. A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia.
A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. kreatív-, közösségi- média-, marketing-, informatikai és környezetvédelmi szakemberekből álló fiatal fejlesztőcsapata olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. A projekt stábja elkötelezett a produktum magas minősége és folyamatos fejlesztése mellett, annak érdekében hogy a felhasználók környezettudatosságának fejlődését és klímatudatos tevékenységük egyre szélesebb körben történő prezentálását tegyék lehetővé. Mert az app és a fejlesztés mottója megegyezik:A HOLNAPP tőletek lesz jobb, tőletek lesz más!
A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással, majd folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, hogyan viszonyulnak a világ kihívásaihoz. Az alkalmazásban fotós és videós tartalmakat is meg lehet osztani, melyeket a regisztrált felhasználók véleményezhetnek. Ezáltal visszacsatolásokat kapnak az alkalmazáson keresztül működésükről, tevékenységükről és arra vonatkozóan is, hogy mennyire hatékonyak és aktívak a környezetvédelem területén.
A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva és az appba integrált egyedi algoritmus számláló segítségével. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez, így „A klímaváltozás kezelése a digitális térben a fiatalok szintjén”igazi trenddé válhat a jövőben.
Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály, mert ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoportként a 20-45 éves korosztályt jelölték meg a fejlesztők, mert ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz.
A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el. Az applikáción üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések is tudnak regisztrálni annak prezentálására, hogy ők hogyan vállalnak szerepet a környezetvédelemért folytatott harcban.
A Földemért Nonprofit Kft. céljai között szerepel a nemzetközi modellfejlesztés és népszerűsítés, ennek érdekében a V2 továbbfejlesztett verzión, illetve a nyelvi mutációkon már nagy erőkkel dolgoznak.
Az applikációt 2020. december 12-én mutatják saját LIVE STREAM-en keresztül a webfelületükön, a holnapp.hu oldalon, illetve a Facebookon és a YouTube-on élőben közvetített eseményen, ahol minden információt megkaphatnak az érdeklődők erről az izgalmas és jövőbe mutató fejlesztésről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.