Győrfi Pál mentőszóvivőnek szívügye, hogy hazánkban is eredményesen csökkenthessük a legsúlyosabb betegségek közé tartozó szív- és érrendszeri problémák előfordulásának esélyét.
Ezért állt az okos sporteszközöket gyártó HeartBit márka karácsonyi jótékonysági kampánya mellé, amely a megelőzés fontosságára és az érrendszeri betegségek korai felismerésének lehetőségeire kívánja felhívni a figyelmet.
Az egész éves hajtás szinte állandó velejárója lett életünknek, ami az évek múlásával egyre jobban megterheli szervezetünket, így szívünket, keringésünket is. Az év utolsó hónapjai ebből a szempontból különös figyelmet érdemelnek, hiszen az év végi hajrá miatti stressz, kimerültség, de akár az ötletszerű, túlzásba vitt edzések is olyan megterhelést jelenthetnek, ami más alapbetegségekkel társulva veszélyeztetheti az egészségünket. Győrfi Pál, aki mentőtiszt végzettségű egészségszakértőként lett az Országos Mentőszolgálat szóvivője, az „élj mértékkel” elvet követi a magánéletben.
„Sajnos Magyarországon sokan nem fordítanak megfelelő figyelmet az egészséges életmódra, a megfelelő táplálkozásra, testmozgásra, ráadásul elhanyagolják a rendszeres szűrővizsgálatokat, amelyek segítséget tudnának nyújtani a szív- és érrendszeri betegségek korai felismerésében. Hivatásomból
A HeartBit egyik fő célkitűzése, hogy kézzelfogható segítséget nyújthasson a szív- és érrendszeri betegségek terén zajló hazai fejlesztésekhez, orvosi kutatásokhoz. Ezért indította el karácsonyi jótékonysági kezdeményezését, amelynek során minden, 2020. december 1. és 2020. december 23. között eladott HeartBit okospóló árából 1000 FT-ot ajánlanak fel a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinika 1999 óta működő Aritmia Kutatás-Gyógyítás Alapítványának.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.