A Nadja Swarovski vezette Global Beauty & Wellness Awards zsűrije idén 39 győztest és 89 döntőst díjazott a kozmetikai-, az organikus élelmiszer- és a szállodaipar területén.
A világ elsőszámú, független szépség- és wellness versenyének díjazottjait négy kontinens 325 jelöltjéből választották ki a nagy múltú márkáktól egészen a butik márkákig, tükrözve a szépség- és wellness ipar fejlődését és innovációját.
A PR Newswire tudósítása szerint a kozmetikai termékek kategóriájának idei jelöltjei alapos összetevő- és fenntarthatósági elemzéseken estek át, ezen szempontok mellett felhasználhatóságuk, innovatív elemeik és csomagolásuk alapján bírálták el őket. A legtöbb nevezés a L’Oréal, a Lavylites és a Fenty Beauty by Rihanna márkák termékeire érkezett. A nyertesek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint az Estée Lauder és a L’Oréal, de díjazott lett a kultikus Herbivore márka is. Díjat kapott még a Kate McLeod, a Byredo és a Dr Barbara Sturm, és olyan innovatív regionális és nemzetközi márkák arattak még győzelmet, mint az Endota, az Orpheus, az AEOS vagy a magyar eredetű, de német nyelvterületen igen népszerű Lavylites.
„Öröm volt részt venni a GBWA 2020 zsűrizésében, hiszen olyan szépségipari márkák folyamatos innovációt követhetjük nyomon, amelyek fenntartható szemlélettel működnek, és viszonyulnak a szerves és toxinmentes alapanyagokhoz és az újrahasznosítható csomagolásokhoz, ügyelve a kreativitásra és az ügyfelek igényeire. Az idei nyertesek inspirációt jelentenek az egész szépségápolási- és wellness ipar számára” - tette hozzá Nadja Swarovski.
A szálloda kategória jelöltjeit megkülönböztethetőségük, egyedi wellness- és általános szolgáltatási ajánlataik, hangulatuk, valamint a média és a látogatók visszajelzései alapján értékelték. Az idei nyertesek névsora a luxus üdülőhelyektől egészen a megfizethető szállodákig terjed. A német bébiételek gyártója, a Holle az organikus élelmiszerek kategóriájának nyertese lett.
A Global Beauty & Wellness Awards (GBWA) a fenntarthatósági szempontok alapján vizsgált kozmetikumok, higiéniai cikkek, az organikus és természetes élelmiszer- és étrend-kiegészítő gyártók valamint a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák nagy megmérettetése. A rangos zsűri elnöke Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatósági tagja, további tagjait pedig olyan tekintélyes szakemberek alkotják, mint Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing igazgatója; Henrik Mansson, az ICEHOTEL igazgatósági tagja; Anna Dimon, a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és vezérigazgatója; Marco Monfils, a Reckitt Benckiser volt észak-amerikai marketingigazgatója; Ivana Pur, Clean Beauty szakértő, a L’Oréal egykori K+F menedzsere és a Living Pur alapítója; Arie Yom-Tov üzletember és ingatlanbefektető, valamint Ana Linares közösségi média influencer, fotográfus és designer.
A nyertesek és a döntősök listája megtalálható a www.thegbwa.com/news/gbwa-2020-results/ oldalon.
A GBWA az egyetlen olyan globális díj pályázat a kozmetikumokat és higiéniai termékek, a wellness-, fitnesz iparág, valamint az organikus élelmiszer- és táplálék-kiegészítő gyártók számára, amely független bármilyen szponzortól, és amelynek díjazottjait egy rangos nemzetközi zsűri – melynek élén Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatósági tagja áll – teljes mértékben a teljesítmény alapján választja ki titkos szavazással. A projekt működését támogatót csapattagok és a zsűri tagjai négy kontinensről kerülnek ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.