Bárki gyűjtheti a kilométereket és az adományokat a méhnyakrák ellen küzdő Mályvavirág Alapítványnak.
A Decathlon csapata idén is körbebiciklizi Magyarországot a jó ügy érdekében: minden kilométer után 100 forintot juttatnak el a Mályvavirág Alapítványnak. A nemes cél érdekében a vásárlók is gyűjthetik a kilométereket az áruházak előtt felállított görgős bringákon és a közösségi médiában.
Idén már harmadjára indítja útnak a „Tekerjük körbe Magyarországot!” programját a Decathlon. Az akció keretein belül az áruház munkatársai és vásárlói kétkeréken gyűjthetik a kilométereket, minden letekert ezer méter után pedig 100 forint kerül adományozásra a méhnyakrák ellen küzdő Mályvavirág Alapítványnak. A dolgozók a május 7-én, kedden 9 órától tartott nyitóeseményt követően indultak el a Nyugati téri Decathlon áruház elől, hogy 8 nap alatt megtegyék a több mint ezer kilométeres utat. A rendezvényre kerékpárral érkezőket reggelivel és ingyenes bringaszervízzel várták a helyszínen a Decathlon munkatársai, a fenntarthatóság jegyében pedig egy-egy Nissan Leaf elektromos autó vezette fel a két csapatot a túra első, városi szakaszán.
Amíg a munkatársak az országutat róják, a Decathlon áruházaknál felállított görgős goldsprint kerékpárokon bárki letekerheti a maga kilométereit, amelyek után szintén jár a támogatás az alapítványnak. Ezen felül az idei év két újítást is hoz. Aki feltölt egy szelfit Instagramra vagy Facebookra, ahogyan a goldsprint bringákon teker, és használja a #TKM hashtaget, minden lájkjával támogatja a nemes ügyért küzdő mezőnyt. Ezen felül a különböző kilométerszámláló sport applikációkban gyűjtött kilométerek is hozzáadódnak a távhoz, elég csak posztolni egy screenshotot a biciklizésről a #TKM hashtaggel.
Az első „Tekerjük körbe Magyarországot!” egyébként 2017-ben zajlott, az ötlet szülőatyja pedig egy Decathlon dolgozó, Kocsis Tamás volt.
„Mikor először hallottuk az ötletet, egyből tudtuk, hogy muszáj megvalósítanunk. Idén már harmadjára rendezzük meg a TKM-et, a lelkesedés pedig egyre nagyobb és nagyobb mind a dolgozók, mind a vásárlók részéről. Minden évben próbáljuk bővíteni a programot, és minél több embert bevonni, hiszen kevés felemelőbb érzés van annál, mikor az ember sportolás közben másokon is segít” – mondta Gulyás Marianna, a Decathlon Magyarország társadalmi felelősségvállalás projektvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.