A Minnesota Carlson Egyetem kutatói szerint a peteérés idején lévő nők, bár nem tudatosan, de szexisebb ruhákat vesznek, hogy lenyűgözzék a férfiakat és rivális nőtársaikat.
A termékenységük havi csúcsán lévő nőket tudatalattijuk olyan ruhák megvételére ösztönzi, amelyekkel lenyűgözhetik a férfiakat és az esetleges vetélytársakat- nyilatkozta Kristina Durante, a Carlson Egyetem munkatársa. Ez is egy verseny: aki kívánatosabb, az jobban kitűnik a tömegből.
A Journal of Consumer Research című lapban megjelent kutatási anyag eredményei bizonyítják, miként befolyásolják vásárlási szokásainkat a hormonális tényezők. A peteérés során a nők sokkal szexisebb és kihívóbb ruházati termékeket vásárolnak, mint egyébként. Bár az elsődleges cél a férfiak elbűvölése, legalább ilyen fontos az is, hogy a környezetünkben lévő nőkön, vagyis az esetleges vetélytársakon túltegyünk.- nyilatkozta Ms. Durante.
A kutatás során a tudósok önkéntes nőket kértek meg, hogy nézzenek végig egy sor fényképet csinos helybeli nőkről, majd válasszanak kedvük szerint egy sor ruházati cikk közül. Az eredmények szerint a peteérésben lévő nők kihívóbb, szexisebb ruhákat választottak, mint a többiek.
Ez a jelenség nem csak a ruházati cikkekre, de a kozmetikumokra, divat kiegészítőkre és orvosi beavatkozásokra is igaz. A nők tudat alatt kívánatosabbnak akarják mutatni magukat legtermékenyebb időszakukban.- nyilatkozta Ms. Durante.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.