A pénzjutalom és a wellnessutalvány a legvágyottabb céges ajándék

wellness
PUBLIKÁLÁS: 2017. november 24. 17:02
Ha választhatnának év végi munkahelyi ajándékot, a pénznek és a wellnessutalványnak örülnének a legjobban a magyarok – derül ki a NaturMed Hotel Carbona reprezentatív kutatásából.

Ha választhatnának év végi munkahelyi ajándékot, a pénznek és a wellnessutalványnak örülnének a legjobban a magyarok – derül ki a NaturMed Hotel Carbona reprezentatív kutatásából.

A legnagyobb hévízi szálloda megbízásából készült országos felmérés szerint a válaszadók alig ötöde kap minden évben meglepetést munkahelyétől vagy céges partnerétől.

Az ajándékozók körében legnépszerűbb ünnepi ajándék a virág, az édesség és a könyv.

A NaturMed Hotel Carbona megbízásából végzett országos reprezentatív kutatásból<1> kiderül, hogy a megkérdezettek legjobban a pénzjutalomnak (61%), valamint a wellnessutalványnak (17%) örülnének év végi ajándékként munkahelyüktől vagy üzleti partnerüktől.

A dobogó harmadik fokára a megszokott ünnepi ajándékok, így a virág, az édesség és a könyv (12%) kerültek. Müller-Pápai Zsuzsanna, a NaturMed Hotel Carbona vezérigazgatójának tapasztalatai szerint a wellnessutalványok népszerűsége folyamatosan növekszik az utóbbi években. A munkáltatók ugyanis egyre inkább adnak élményt tartalmazó ajándékot a hagyományos kedvességek helyett, hiszen a munkatársak, üzleti partnerek értékelik ezt a figyelmességet, és munkahelyi motivációjukra is kedvezően hat egy pihentető hétvége.

A vágyott év végi céges ajándékok népszerűségi sorrendjében negyedik helyen (6%) a kultúra vagy sport utalványok, míg az ötödik helyen (3%) a hétköznapi irodai ajándékok (pl. logózott bögre, toll) állnak.

ajandek

A Carbona megbízásából végzett kutatás azt is vizsgálta, hogy a vágyakhoz képest a valóságban melyek a munkáltatók, céges partnerek legjellemzőbb év végi ajándékai. A felmérésből kiderül, hogy a válaszadók több mint 60 százaléka még sosem kapott ilyenkor ajándékot.

A fővárosban a legjellemzőbb a céges ajándékozás, a leggyakoribb meglepetés pedig a klasszikus ajándékok valamelyike: ilyen például az édesség, az ital, a könyv és a virág – a megkérdezettek 36 százaléka kapott már ilyeneket karácsonyra. A megszokott ajándékok után pénzjutalmat (32%) adnak a legtöbbször, a harmadik leggyakoribb meglepetésnek olyan hétköznapi irodai ajándékok (19%) bizonyulnak, mint például a határidőnapló vagy a logózott bögre.

<1> A kutatást a Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt. végezte a NaturMed Hotel Carbona megbízásából. Mintanagyság: 1017 fő, az adatgyűjtés időpontja: 2017. október 13-21.
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.