A mai napig kényes téma az iskolákban a szexuális felvilágosítás. A tanároknak nincs meg a megfelelő eszköze, a Z generációnak pedig teljesen felesleges lenyomni az 50 évvel ezelőtti felvilágosító videókat. Folyamatosan változik minden, és ebben a digitális világban felnövő generációt tudjuk, hogy teljesen máshogy kell megszólítani.
Az iskolák a szülőtől várják, hogy felvilágosítsa a gyereket, a szülő pedig a tanároktól. Tudtad, hogy a fiatalok 47%-a szerint is az iskola feladata lenne? A sok éve tartó problémát felismerte a POME, aki immáron 3. éve indítja útjára Bede Zsuzsa és Zách Anita szexuálpszichológussal, és a 17-22 évesekből álló kreatív csapattal kidolgozott Tudd, hogy értsd! programját. Ki tudná jobban hogyan kommunikáljunk a fiatalokkal, mint a saját korosztályuk? Másrészt a felvilágosító óra anyaga, úgy lett összeállítva, hogy a betegségeken túl, a párkapcsolatokról, és önismeretről is szóljon az interaktív felvilágosító óra. Fontos, hogy ne csak a negatív dolgokat hangoztassuk a gyerekeknek, hanem beszéljünk kapcsolatokról, szerelemről, és saját magunk elfogadásáról is.
A Tudd, hogy értsd! 2017 októberében és novemberében jut el 600 iskolába, 160 000 14-16 éves fiatalhoz. A program keretén belül lehet jelentkezni az iskoláknak, hogy az anyagok eljuttatásán felül, 20 órát fiatal orvostanhallgatók tartsanak meg.
A nőiség is fontos! Külön kiemelve a nőiséget is érintik a témák, hiszen fontos, hogy tisztában legyenek a testükkel és a lélekkel. Sajnos a mai világban nagyon sok lány szenved a rossz önkép kialakulásától, és ezt is próbálják tisztába tenni a projekt résztvevői. A programot a Libress, a Lactacyd és a Nospa is támogatja.
A POME Magyarországon egydülálló, a 15-25 éves korosztályra specializálódott médiaszakértő csapat. Több, mint 15 éve széleskörű oktatásügyi kapcsolatrendszerrel, saját termékekkel, valamint átfogó, professzionális marketing megoldásokkal szolgálja ki ügyfeleit.A POME saját eszközrendszerével és kiépített konzulenshálózatával képes eljuttatni az ügyfeleik igényeinek megfelelő különböző, többnyire saját szakértő csapata által kidolgozott edukatív és/vagy marketingcélú tartalmakat az ország valamennyi közoktatási és felsőoktatási intézményeibe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.