Fitnesz versenyzők népszerűsítik a fürdőinket

Sztáregészség
PUBLIKÁLÁS: 2015. december 11. 11:00
A Magyar Turizmus Zrt. nem mindennapi, de annál szemet gyönyörködtetőbb fotósorozattal kívánja bemutatni, hogyan találkozik Budapesten a hagyományos és a trendi, a patinás stílus és a fiatalos lendület. A budapesti fürdők népszerűsítése a célja annak a fotósorozatnak, amelyen VB-kvalifikált magyar fitnesz versenyzőink hívják fel a figyelmet sportáguk, és két fővárosi fürdő, a Rudas és a Széchenyi egyedi szépségeire. A fotósorozat a Magyar Turizmus Zrt., a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., valamint a Magyar Testépítő és Fitnesz szövetség összefogásának eredménye. A fürdővendégeknek, turistáknak nem mindennapi látványban volt részük a fotózás két napja alatt, amelyet lelkes tapssal, esetenként ovációval jutalmaztak.

A Magyar Turizmus Zrt. nem mindennapi, de annál szemet gyönyörködtetőbb fotósorozattal kívánja bemutatni, hogyan találkozik Budapesten a hagyományos és a trendi, a patinás stílus és a fiatalos lendület. A budapesti fürdők népszerűsítése a célja annak a fotósorozatnak, amelyen VB-kvalifikált magyar fitnesz versenyzőink hívják fel a figyelmet sportáguk, és két fővárosi fürdő, a Rudas és a Széchenyi egyedi szépségeire. A fotósorozat a Magyar Turizmus Zrt., a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., valamint a Magyar Testépítő és Fitnesz szövetség összefogásának eredménye. A fürdővendégeknek, turistáknak nem mindennapi látványban volt részük a fotózás két napja alatt, amelyet lelkes tapssal, esetenként ovációval jutalmaztak.

A Fitnesz Világbajnokságot beharangozó sajtótájékoztatón Dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója örömmel jelentette be: Budapest a világ egyik vezető sportszakmai hírportálja, a Sportcal legújabb publikációja szerint 35 helyet lépett előre a „legsportosabb városok” versenyében is, így jelenleg a 12. helyen áll. A listán Budapest megelőzte például Los Angelest (27.), vagy Rómát (32.) is. A lista az alapján állt össze, hogy az elmúlt hét évben mennyi és milyen sporteseményt rendezett egy város, illetve, hogy a következő hét esztendőben milyen versenyeknek lesz a házigazdája.

_DSC1780

A hazánkban megrendezendő minden sportesemény hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez, az imázsépítéshez, továbbá közvetlen és közvetett módon is erősíti a turizmust Magyarországon. Egy adott eseményre a világ, vagy a kontinens több országából sportolók, kísérők, szervezők érkeznek Magyarországra, akik turisztikai szolgáltatásokat vesznek igénybe. A nemzetközi sportesemények a fogadóterület turizmusa számára addicionális turisztikai forgalmat generálnak, ami szezonhosszabbító, bevételnövelő hatású. Mindemellett olyan promóciós lehetőséget biztosítanak Magyarország számára, amely növeli a nemzeti marketingtevékenység hatékonyságát is.

A szokványosnak nem mondható képsorok ötlete a Magyar Turizmus Zrt-ben a Fitnesz Világbajnokság kapcsán merült fel, amelyre – a sporttörténelemben először – Magyarországon került sor november 13 és 16. között. Köztudott, hogy hazánk nem csak kiváló ételeiről, csodálatos tájairól, a pálinkáról, a szürkemarháról, a gyógyvizeiről híres; sokan úgy tartják, a magyar nők a világon a legszebbek, és fiainkra is méltán büszkék lehetünk. A Széchenyi és a Rudas fürdő vendégeinek nem mindennapi látványban volt részük a fotózás két napja alatt. Az éppen szabadidejüket nálunk töltő vendégek arcára nem csak mosolyt sikerült csalni versenyzőinknek, elismerésük jeléül tapssal és dicsérő szavakkal is illették őket. A vállalkozóbb kedvű turisták még egy-egy fotó erejéig csatlakoztak is a magyar versenyzőkhöz. Ahogyan egy idősebb magyar fürdővendég fogalmazott: „Ha kétszer annyiba került volna a belépő, ma az is megérte volna!”

_DSC1430

De beszéljenek inkább a képek, nézzük csak meg, hogyan alkotnak utánozhatatlan harmóniát egymással a Széchenyi és a Rudas fürdő nagy múltú falai és medencéi, valamint a sportos magyar fiatalok.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.