Új termékcsaládot álmodott meg az Iron Lady

Sztáregészség
PUBLIKÁLÁS: 2015. november 26. 11:00
Hosszú Katinka, hazánk első számú sportolója és a BioTechUSA, Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő táplálék-kiegészítő gyártója piacra dobta a közösen kifejlesztett Iron Series termékcsaládot. A boltokban Hosszú Katinka Iron Lady - Az átalakulás című új motivációs könyve is, és indul a The Iron Series Tour, ahol a rajongók egy könyvdedikációval egybekötött országos road show keretében a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak majd az Iron Lady-vel.

Hosszú Katinka, hazánk első számú sportolója és a BioTechUSA, Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő táplálék-kiegészítő gyártója piacra dobta a közösen kifejlesztett Iron Series termékcsaládot. A boltokban Hosszú Katinka Iron Lady - Az átalakulás című új motivációs könyve is, és indul a The Iron Series Tour, ahol a rajongók egy könyvdedikációval egybekötött országos road show keretében a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak majd az Iron Lady-vel.

Hosszú Katinka, ötszörös világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó, olimpikon úszónő a sajtó bevonásával ünnepelte meg, hogy egy hosszú közös munka eredményeként immáron a boltokban az Iron Series termékcsalád, amely az Iron Meal fantázianévre hallgató magas fehérjetartalmú, hozzáadott vitaminokat, ásványi anyagokat és rostokat tartalmazó étkezéshelyettesítő italport és az Iron shakert foglalja magában. A csokoládé és eper ízekben elérhető, 7x50g kiszerelésű Iron Meal gluténmentes, cukortartalma alacsony, nem tartalmaz aszpartámot és hozzáadott transzzsírt. Az Iron Meal rendkívül széleskörű felhasználásra készült, az élsportolóktól a hétköznapi emberekig. Az Iron Meal fogyasztói ára 3490 Ft, a shaker pedig 550 Ft-ba kerül.

Már kapható Hosszú Katinka második motivációs könyve, Iron Lady - Az átalakulás címmel. A lebilincselő olvasmány a 2013-as barcelonai világbajnokságtól napjainkig terjedő időszakot foglalja össze, melyből megtudhatjuk, hogy hogyan lett Hosszú Katinkából Iron Lady. Katinka utóbbi két évének sikereit tekintve sokakban felmerülhet a kérdés: „Vajon miről fog szólni ez a könyv?” Az igaz, más lesz, mint az első. Ez nem arról fog szólni, hogy valaki a pályafutása mélypontjára került és hogyan jut fel ismét a csúcsra. Ez a könyv egy olyan emberről szól, aki rájött, mennyi minden mást is el akar érni a sportban és az életben, minthogy címeket nyerjen, és hogy ott legyen a neve a bajnokok között. Katinkában 2013-ban tudatosult, hogy ő az Iron Lady, de akkor nem tudhatta, ez még csak az egész átalakulás kezdete” – mondta Shane Tusup, Hosszú Katinka edzője és férje. Az első (A magyar Iron Lady) és a második kötet (Iron Lady - Az átalakulás) is 3999 Ft-ba kerül. Az Iron Series termékcsalád és a motivációs könyvek kizárólag a BioTechUSA üzletekben, a www.biotechusashop.hu és a www.katinkahosszu.com weboldalakon vásárolhatók meg.

A hónap híre, hogy elindul a The Iron Series Tour elnevezésű könyvdedikációval egybekötött országos road show, ahol a rajongók a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak az Iron Lady-vel. A 20 szerencsés üzletet egy online szavazás segítségével a rajongók választották ki, a szavazók között pedig vásárlási utalványokat sorsoltak ki.

katinka_sajto2-63

„A motivációs könyvek és az Iron Series termékcsalád az Iron Nation-nek készült. Az Iron Nation egy filozófia, életérzés, értékrend, amely nem fogadja el az átlagost és nem elégszik meg a középszerűséggel. Nincs életkorhoz, nemhez, munkakörhöz vagy készségekhez kötve. Mindenki tehetséges valamiben. Fogadd el a kihívást, hogy nap mint nap legyőzd önmagad, ezáltal ha egy kicsivel is, de jobb legyél, mint tegnap voltál! Ismerd fel a legnagyobb akadályokat és rombold le azokat! Feszegesd a határaidat és hagyd figyelmen kívül a kudarc valószínűségét! Csak rajtad múlik, hogy minden nap egy lépéssel közelebb kerülj a céljaidhoz” – mondta az Iron Lady.

„A tavalyi országos road show alkalmával a rajongók akár 3-4 órákat is sorban álltak, hogy találkozhassanak Katinkával és a most induló The Iron Series Tour esetében is erre számítunk. Egyértelmű, hogy az embereknek példaképekre van szükségük, igényt tartanak arra, hogy közelebb kerülhessenek az Iron Lady-hez és inspirációt meríthessenek belőle. Az Iron Series megalkotásakor az a cél vezérelt bennünket, hogy ezt az inspirációt lefordítsuk a fogyasztók nyelvére és elérhetővé tegyük mindenki számára. A közösen kifejlesztett Iron Meal egy iránymutatás, egy darabka „vasakarat”. Egy, a többi termékünkhöz hasonlóan biztonságos, gondosan válogatott összetevőket tartalmazó termék. Az Iron Series termékvonal olyan embereknek készült, akik mernek nagyot álmodni, és akik készek keményen megdolgozni a céljaikért. A BioTechUSA pontosan egy ilyen mentalitású vállalat, a mai napig a sport iránti alázattal és elkötelezettséggel készítjük termékeinket” – nyilatkozta az együttműködésről Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.