Az ismeretlenek mellett számos színésznő és énekesnő is elküldte a Facebookra, a Twitterre vagy az Instagramra sminktelen szelfijét: köztük Beyoncé, Rihanna és Cara Delevigne brit modell.
"A kampány magától járta be az egész világot, hatására hat nap alatt gyűlt össze a hatalmas összeg, pedig nem mi kezdeményeztük. A képek címkéje, vagyis hashtagje ("inomakeupselfie") - korábban sosem látott rajongást váltott ki - üdvözölte a kezdeményezést Carolan Davidge, a Brit Rákkutató Intézet kommunikációs igazgatója.
Egy technikai probléma miatt azonban az átutalások 0,23 százaléka az UNICEF számlájára került, amelynek ugyanaz az adománygyűjtő telefonszáma, mint a Brit Rákkutató Intézetnek. Akik pedig a DONATE kulcsszóval küldték hozzájárulásukat a BEAT helyett, azoknak a pénze az ENSZ egy ügynökségéhez jutott.
Azok az adakozók, akik a BEAT helyett a BEAR szót írták az utalásra, a WWF vadvédelmi szervezetnél egy jegesmedve örökbefogadását indították el. Összesen 18 625 font (7 millió forint) került tévedésből rossz helyre. Mind az UNICEF, mind a WWF dolgozik azon, hogy ilyen hiba ne fordulhasson elő újra, a pénzt pedig eljuttatják annak, akinek eredetileg küldték volna - erősítették meg a szóvivők.
Harpal Kumar, a Brit Rákkutató Intézet elnöke elmondta: mivel állami támogatást nem kapnak, a beérkezett összegből kulcsfontosságú kutatásokat fognak tudni elvégezni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.