Éjjel kettő felé felébredtem, és - mivel hajnali 4-kor ki akartunk menni Zolival a reptérre az utolsó hiányzó csomagért - már nem volt kedvem visszafeküdni, így inkább elkezdtem pakolászni a hordóimba.
4-kor leballagtam a portára és Zolival elindultunk, hogy taxit fogjunk. (A porta persze megfeledkezett a taxinkról.) Az utcán egy lélek se mozdult, csendes, hűvös éjszaka volt. Elballagtunk az utca végéig, ahol 3 szakállas rendőr ülte körbe egy bádog lábasba kuporított aprócska „pásztor tüzét”(ami komótosan falatozta egy takarosan felaprított fa szék maradványait). Elbeszélgettünk velük a világ nagy dolgairól, majd visszaballagtunk a szállodába.
Másodszorra - 8 óra körül - már sikerült kitaxiznunk a reptérre, ahol egy szürreális betonfolyosó eldugott zugában megtaláltuk a Turkish Airlines reptéri irodáját. Zoli hordóját azonban nem. A pali egy ideig pingvinelt, majd megígérte, hogy ha felébred a főnöke, megkérdezi, hol veszhetett el a cucc a rendszerben.
Rövid tanácskozás után arra jutottunk, hogy maradunk az eredeti tervnél és még az éjjel elindulunk. (Az ügynökségünket pedig meghatalmazzuk, hogy a csomagot átvegye.)
Estig rohangásztunk, beszerzéseket intéztünk: nagy köteg bambuszt, hó szögeket, matracokat, elemeket, stb. Zoli kapott egy „alig használt” 8000-es bakancsot kölcsönbe az ügynökség egyik emberétől (felkészülve arra az esetre, ha esetleg további „szövődmények” alakulnának ki a hiányzó csomaggal kapcsolatban). Majd Iannal szétterítettük a kacatjainkat megint a folyosókon, és végül 10 (egyenként nagyjából 22-23 kg-os) csomagot - műanyag hordókat és húzózsákokat - pakoltunk össze.
9 óra felé indultunk el Iszlámábádból északnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.