A hatvanhét éves korában elhunyt magyar énekes vonzódása az amerikai életmódhoz elsősorban a nagy példakép, Elvis Presley pályájának tisztelete kapcsán alakult ki. Rajongása a zenei-előadói példaképen túl kiterjedt az életformára, arra az életstílusra, amely azokban az években Magyarországon nem volt éppen dicsérendő. A hidegháborús években a Kelet-Európai, szovjet modellt követő politika időnként gyűlöletes amerika-ellenességben nyilvánult meg. Kétségtelen, hogy Magyarország ebből a szempontból is kivételnek számított, így Komár Elvis/Amerika-imádata végül is a megtűrt kategóriába tartozott.
A hivatalosságok elnézték és tudomásul vették, hogy valaki „amerikaias” dalokat énekel, amelyhez némi hasonlóságra törekvő életforma is hozzájárult. Ez is persze kicsiben, hiszen eközben Komárnak, az imádott amerikai autókra áhítozva is, legfeljebb Zsigulira futotta. Miközben Elvis „király” számára az autó legalább olyan szimbólum volt, mint a lakása, az otthona, és már vagy harminc Cadillac és számos más típusú autó tulajdonosa volt, Magyarországon még elvétve sem lehetett látni ilyen autócsodákat.
Nem úgy a rendszerváltás óta, amikor is a már a múzeumi ritkaságoknak számító old timerek egyik legnagyobb európai gyűjteménye Budapestre költözött. Az Álomautók Múzeumát, ahogy Farkasdi Károly nevezi a patinás budakeszi gyűjteményét, Komár László nyitotta meg, és az elmúlt években sokszor megfordult a hatalmas Törley-garázsban. Innen való az a halottszállító autó is, amellyel Komár László koporsóját az Új Köztemető ravatalozójától a sírig szállítják.
Az 1974-ben gyártott Cadillac Fleetwood Series 75 Hearse autóból alig több, mint kétezer darabot gyártottak, 205 lóerős és a motorja 7 335 cm3. Ebből az alaptípusból alakították át halottszállító autóvá, a koporsótartó tálca jobb és bal oldalára kifordítható, valamint hátsó irányba is kihúzható. Elvis Presley-t is Cadillacban szállították utolsó útján.
Egy csillogó fehér 1977 Miller-Meteor Landau Traditional Cadillac volt a halottaskocsi, a menetet egy ragyogóan csillogó ezüst Cadillac limuzin vezette a Memphis temetőben. Komár László halottasautóját maga Farkasdi Károly irányítja, az amerikai szisztémájú gyönyörű járművet a hazai szabványok szerint átépítették, kifejezetten erre az alkalomra. A temetést követően újra múzeumba kerül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.