Az Országos Sportegészségügyi Intézet (OSEI) pénteki közleménye szerint az egy hónappal ezelőtt tartott főtitkári értekezleten részt vett sportvezetők, illetve az olimpikonok és a paralimpikonok is kérdőíveket kaptak.
Ezek mintegy 30 százaléka érkezett vissza az OSEI-hez, amely tájékoztatásában azt írta, "a válaszadók többsége a pekingi olimpia óta eltelt négy évben elégedett volt a szolgáltatások színvonalával, s szinte minden válaszadó érzékelt minőségi javulást, az egyetlen negatív tapasztalat az infrastruktúra állapotával kapcsolatos."
A közlemény kitér rá, hogy azorvosok, gyógytornászok és asszisztensek szakértelmével, munkájával és odaadásával minden válaszadó elégedett volt.
A június végén tartott főtitkári értekezleten elhangzott, hogy a kormány támogatásával tavaly decembertől működő call centerbe az idei év első öt hónapjában 197 olimpikon jelentkezett, az ő megfelelő irányításukhoz 2820 telefonbeszélgetésre volt szükség.
A Sportkórház telefonos központjának előnyeit 350 olimpiai és paralimpiai kerettag élvezhette és élvezi. A kiemelt egészségügyi ellátásra jogosultak panaszait 24 órán át fogadja a központ, amely az ország különböző részein fekvő tíz egészségügyi intézmény egyikébe irányítja a sportolót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.