Filozófiájuk, hogy minden ingatlanban felszínre hozzák a benne rejlő szépséget, minden unalmas sarkot potenciális látványelemmé változtassanak, a portfóliójuk minden négyzetcentiméterét az érdeklődés középpontjába állítsák - és a leendő vevő érzelmeire hassanak.
Felszerelkeztek divatfotósok, lakberendezők és enteriőr stylistok seregével és kezelésbe veszik az eladásra kínált ingatlanokat, karakterrel és érdekes részletekkel ruházva fel azokat. A végeredmény láttán valóban összefut az ember szájában a nyál és bár a kezelés valószínűleg egy kisebb vagyonba kerül, a lakás eladásakor realizált sokkal magasabb ár remélhetőleg megtéríti a költségeket. A filozófiának valóban van egy sarkalatos pontja: nem az a cél, hogy a potenciális vevők nagy többségének tetsszen amit lát - olyasmit akarnak kreálni, ami annak az EGY vevőnek talál be a szívébe, aki végül a vevő lesz; egy háznak vagy lakásnak végül is csak egy új tulajdonosa lehet. A munka ezt a bizonyos személyt elbűvölni.
Az elbűvölés hat stílus kategóriában zajlik: Loft, Bohemian, Wall Street, Scandinavia, Boston és Gustaf. Minden téma más finom részletekkel dolgozik, a lehetséges ügyfél életstílusát figyelembe véve: a Loft menő városi stílus New York City felhangokkal, a Bohemian kreatív személyiségeknek, akik igazi otthont akarnak, a Wall Street minimál, elitista és minőségi, a Scandinavia klasszikus, funkcionális enteriőrök színes részletekkel és innovatív design megoldásokkal, a Boston a stílus maga, egy lábbal stabilan a régi világ értékrendjében, a másikkal a felsőbb régiókban, míg végül a Gustaf klasszikus, nemes és időtlen mint a halszálkás parketta.
A skandináv ingatlanügynökségek eredményeiről nincs pontos adatunk, de a módszer minden bizonnyal hatékony és követendő példa - a különböző cégek portfóliói már eddig is felértek a hazai lakberendezési magazinok legjobbjaival is, ha a Fantastic Frank még ennél is magasabbra helyezi a lécet, akkor a siker bizonyos. Itthon is fel kell ébrednie annak a lakástulajdonosnak, aki azt gondolja, hogy a mobiltelefon kamerájával készített, rosszul beállított fotók a lakás hétköznapi állapotáról pillanatok alatt eladják majd az ingatlant, ma már muszáj extra erőfeszítéseket tenni - feltéve ha valaki az elérhető legmagasabb árra hajt.
Lehet sokféle praktikával élni az eladás előtt, a home staging nem újdonság, Amerikában már 40 éve alkalmazzák, arról szól hogy hogyan lehet a meghirdetés előtt kevés ráfordítással megszépíteni és kívánatossá tenni az ingatlant. Ennek alapvetően nagyon egyszerű és józan ésszel is átlátható trükkjei vannak - rendetlenség, túl sok személyes tárgy, zsúfoltság mellőzése, hibák javítása a lakásnéző látogatás előtt stb. - a módszerek másik (magasabb költséggel járó) véglete a professzionális szolgáltatás igénybevétele és a lakás stílusának, hangulatának teljes feljavítása, de hangsúlyozzuk, a költség valószínűleg megtérül ha a gyorsabb és magasabb áron történő lakáseladást nézzük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.