Legyünk nagyok a legkisebbekért - pelenkaadományok

baba
PUBLIKÁLÁS: 2011. december 02. 10:11
Az „együtt egymásért” programsorozat keretein belül novemberben már a második kampány indult. Ám ezúttal nem az óvodásokra, hanem a hátrányos helyzetű kisgyermekes családokra helyezték a fő hangsúlyt. A kezdeményezéssel 260 kisbabát tudnak elérni és pelenkával támogatni.

A dm a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatását tűzte ki célul! 30 pont adományozásával egy heti, 200 pont adományozásával egy havi pelenka-csomagot biztosíthatunk.

Az „együtt egymásért” programsorozat keretein belül novemberben már a második kampány indult. Ám ezúttal nem az óvodásokra, hanem a hátrányos helyzetű kisgyermekes családokra helyezték a fő hangsúlyt. A kezdeményezéssel 260 kisbabát tudnak elérni és pelenkával támogatni.

„Az ötlet a cégnél született meg.” - kezdi Kanyó Roland a dm PR menedzsere - „Az együtt egymásért név alatt két társadalmi felelősség vállalás kampányt indítottunk el. A második kampány a amit novemberben indítottunk el. Ennek a központi figurája a gyerekek illetve a rászoruló családok.” A program alapgondolata az volt, hogy minden olyan városban, ahol van egy dm üzlet keresnek egy rászoruló családot, és támogatják.

Mit tehetünk mi?

A vásárlóikat is bevonják a programba, akik pontadománnyal segíthetik a családokat. A CSR kampány (CSR = cégek társadalmi felelősségvállalása) olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.

Magyarországon 2010-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig elérte a 11%-ot. Vannak dolgok, amik számunkra teljesen hétköznapiak, sokaknak azonban nehéz életkörülményeik miatt szinte elérhetetlenek. Amikor valaki vállalkozik a gyermekvállalásra, abban reménykedik, hogy minden nélkülözhetetlen dolgot meg tud majd adni születendő kisbabája számára.

A legszükségesebb is hiányzik

Sok szülő azonban a hétköznapok terhei alatt még a legszükségesebb dolgokat sem tudja biztosítani gyermekei számára. A kisgyermekes családoknál ebbe a körbe tartozik a pelenka is, melynek megvásárlása szintén hatalmas pénzügyi megterhelést jelent az édesanyáknak. Az együtt a babákért kampány keretében most ezeknek a családoknak a támogatását tűztük ki célul.

A Katolikus Karitász 15 egyházmegyében van jelen, számos munkatárssal és 10 ezer önkéntessel dolgoznak, akik egy adatlap segítségével választották ki a családokat. „Akik megfeleltek a szempontsornak azok kerülhettek bele” - magyarázza : Joubert Lászlóné a Katolikus Krisztina gazdasági vezetője.

Együttműködő partnereik segítségével közel 260 nehéz körülmények között élő család támogatását próbálják biztosítani pelenka-adomány segítségével. Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a „keresztapai” szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes család felett.

Pontozz Te is!

A vásárlók november 1. és december 31. között a boltokban található infópulton keresztül 30, illetve 200 active beauty ponttal járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti, illetve havi pelenka-csomagjának biztosításához. Az összegyűlt pontok alapján a Karitász adja át a pelenkákat a rászoruló családok részére.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.