Együtt a babákért!

baba
PUBLIKÁLÁS: 2011. december 02. 10:24
Magyarországon 2010-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig 11% fölé emelkedett. A helyzet az elmúlt évet követően csak még rosszabb lett és egyre több az olyan családok száma, akiknél komoly gondot jelent a mindennapi élethez szükséges anyagi forrás előteremtése.

A dm drogerie markt novemberben induló kampányában a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatását tűzte ki célul, melyben együttműködő partnerei a Katolikus Karitász és a Pampers.

Magyarországon 2010-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig 11% fölé emelkedett. A helyzet az elmúlt évet követően csak még rosszabb lett és egyre több az olyan családok száma, akiknél komoly gondot jelent a mindennapi élethez szükséges anyagi forrás előteremtése.

A szülőknek sok esetben még a megfelelő ruházatot és a megfelelő étkezést is nehéz biztosítaniuk gyermekeik számára. Ilyen esetekben már a gyermekeket és fiatalokat közvetlenül sújtja a szegénység. Ezen családok megsegítésére indítja el november elején a dm „Együtt a babákért” kampányát, melyben a gyermekek támogatását tűzte ki célul.

egyutt_a_babakert480

A szegénység első pillantásra nem mindig látható. Vannak dolgok, amik számunkra teljesen hétköznapiak, sokaknak azonban nehéz életkörülményeik miatt szinte elérhetetlenek. A kisgyermekes családoknál ebbe a körbe tartozik a pelenka is, melynek megvásárlása szintén hatalmas pénzügyi megterhelést jelent az édesanyáknak és a családoknak. A gyermekek különösen veszélyes helyzetben vannak, mert a gyermekkori nélkülözés az egész életpályájukat meghatározhatja.

A szülők pénzügyi gondjai miatt a gyermekek is szenvednek. Pelenkával segítenek. Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a „keresztapai” szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes családnál. Az együttműködés során Pampers Sleep & Play pelenkákkal segítjük az érintett családokat, a Karitász részletes pelenka-igényfelmérése alapján - mesélt a tervekről Kanyó Roland, a dm PR menedzsere.

A dm vásárlói is segíthetnek. A dm saját vásárlóit is szeretné bevonni a támogatásba és felhívni figyelmüket a nehéz körülmények között élő, kisgyermeket nevelő családokra, így ők a dm boltokban található infopulton keresztül 30 illetve 200 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti illetve havi pelenka-csomagjának biztosításához. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja. Azoknak pedig, akik pontot adományoznak, 50%-os Wella hajhab termékkuponnal köszöni meg a dm a támogatást.

katolikus_karitasz_logo

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.