Tán soha nem volt annyira - szinte szó szerint - életbe vágóan fontos az orvos empatikus kommunikációja, mint a napjaink stressztől és rengeteg egyéb veszélytől fenyegetett világában. Az orvostudomány fejlődésével egyre jobban ismerjük meg az emberi testet.
Ugyanakkor gyakran szem elől tévesztjük az embert, aki a testben él. A beteg joggal vágyik arra, hogy a leletek, a nyilvántartások, az adminisztratív kötelességek, és az orvosi berendezések dzsungelében őt, az embert is „megtalálják, észrevegyék”. Egy jó szó, egy empatikus megnyilvánulás sokszor "csodákra" képes.
A konferencia programja
Hogy van? Az orvosi kommunikáció megítélése és oktatása Magyarországon. Dr. Pilling János, pszichiáter, Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet
A kommunikáció mellékhatásai. Dr. Borbényi Erika, általános és onkológus szakorvos, klinikai főorvos
A gyermek (és a szülei...) gyógyítása a kommunikáció eszközeivel. Dr. Harmat György, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgatója
A negatív szuggesztiók a gyógyítás során, s ezek kivédési lehetőségei. dr. Varga Katalin, az ELTE, Affektív Pszichológiai Intézeti Központjának vezetõje
Terézanyu és társai a nőgyógyásznál. Rácz Zsuzsa, író
Az orvosi kommunikáció jelentősége vélt vagy valós "műhiba” esetén. dr. Ábrahám László, ügyvéd
Ciki-e az orvosi kommunikáció? Sváby András, a www.videoklinika.hu ügyvezetõje
Amikor a gyógyszerész kérdezi meg a pácienst ...! dr. Csóka Ildikó, a Magyar Gyógyszerészi Kamara oktatási bizottságának vezetője
A gyógyulás lehetősége másképp - Hiedelmek és valóság a magánegészségügy Hétköznapjaiban Dr. Váczi Gábor, ortopédsebész, Telki Kórház
Az empatikus kommunikáció látványos, érzékelhető, könnyen elsajátítható eszköztára. Dr. Serényi János, executive coach
Az internetes egészségügyi kommunikáció értékei, veszélyei. G. Németh György, a napidoktor.hu főszerkesztője
Idõhiányban alkalmazandó empatikus kommunikációs megoldások. Dr. Gera László, traumatológus főorvos , az „Év orvosa” díj kitüntetettje
Miként segítheti az orvoslátogató az orvos „betegbarát” kommunikációját? Varga Zoltán, a POPART Reklámügynökség kreatív igazgatója
Az egészségügyi call centerek emberi hangja. Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány vezetője
Nemzetközi trendek az orvosok gyógyító kommunikációjában. Mészáros Zsolt, kommunikációs szakértő
További részletekért kérjük keresse fel honlapunkat:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.