Az alkohol öl, butít és nyomorba dönt, de sajnos az ajánlottnál több garatra felöntött kupica tartja el a szeszipart.
Egy új ausztrál felmérés adatai szerint, a szeszipar számára a csőddel volna egyenlő, ha a vásárlók komolyan vennék az alkoholos italokon feltüntetett fogyasztói információkat.
Az ausztrál Roy Morgan piackutató cég legfrissebb felméréseit úgy kommentálta az Ausztrál Drogprevenciós Alapítvány (ADF), hogy amennyiben honfitársaik tényleg elolvasnák a fogyasztói tájékoztatókat az alkoholos termékeken, az nagy valószínűséggel a sör- és borfogyasztásból származó bevételek legalább felére csökkennének, ezt pedig az ágazat jelentősen megsínylené.A Roy Morgan adatai ugyanis azt mutatják, hogy a fogyasztói információkat és az azon feltüntetett egészségügyi ajánlást - ami 3 pohár sört, vagy két pohár bort javasol egy napra az alkoholfogyasztóknak - teljesen figyelmen kívül hagyó vásárlók felelősek az eladások (és így az ágazat bevételének) 53%-áért.
Az ADF szerint az iparág ugyan arról tájékoztatja az embereket, hogy igyanak mértékkel, de a statisztika bizony azt bizonyítja, ha a megengedett értékeken belül fogyasztana alkoholt mindenki, azt az ágazat nagyon megsínylené. Ennek eredményeként pedig - véli az ADF igazgatója, Geoff Monro - az alkoholipar és az egészségügy céljai nem is állhatnának távolabb egymástól, hiszen az egyik az eladásokban, míg a másik a fogyasztás mérséklésében érdekelt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.