Nem titok, hogy az elmúlt napokban Kulcsár Edina és Csuti szakítása uralja a médiát, de ez csak a jéghegy csúcsa. Noha Edina és új kedvese, a G.w.M kap hideget-meleget azóta, hogy felvállalták a szerelmüket, a „rossz reklám is reklám” elvén a szerelmi háromszög minden tagja megduplázhatja, vagy akár meg is háromszorozhatja eddigi bevételeiket. Erről Zsóri Martin Influenszer-menedzser beszélt a Borsnak.
– Egy ilyen helyzet mind negatívan, mind pozitívan befolyásolhatja a résztvevők hírnevét. Megeshet, hogy mivel Edina karaktere ebből a szempontból egy negatív karakter, így elveszítheti követőtáborának egy részét, de valószínűbbnek tartom az ellenkezőjét. Mivel jelenleg intenzív a médiajelenlétük, ezért Edina, G.w.M. és Csuti is potenciálisan több pénzt kérhet a reklámkampányokért, promóciókért. Ez lehet akár kétszer, sőt, háromszor nagyobb összeg a megnövekedett követőszám miatt – nyilatkozta lapunknak a szakértő.
A számok is alátámasztják a szakértő szavait. Amióta Edina megmutatta a világnak új kedvesét, a közösségi oldalán 7 ezerrel többen kedvelték, ezzel immáron 626 ezer követője lett, amivel megelőzte a hazai top 5 legtöbb követővel rendelkező Instagram-sztár ötödik helyezettjét, Hódi Pamelát, Vasvári Vivient, sőt még Majkát is, akinek 545 ezer rajongója van ezen az oldalon.
Csuti Instagram-oldala is felkapott, neki 9 ezerrel több követője lett, így immáron napról napra 243 ezren figyelik az életét. A nevető harmadik, G.w.M. profitált a legtöbbet az elmúlt egy hét alatt, neki ugyanis 23 ezer fővel gyarapodott a rajongói tábora.
Összegezve elmondható, hogy a botrány kirobbanása előtti időszakban még csökkent is az érdeklődés a sztárpár iránt, de az egyik legnagyobb internetes közösségi média elemző oldal (socialblade.com) adatai szerint a szerelmi háromszög minden tagja iránt óriási az érdeklődés a magánéleti botrány óta.
Habár a házaspár kapcsolatának vége, Csuti weboldalának kezdőlapján még mindig egy ölelkező régi fotó fogadja a látogatókat. A két fél között ugyanakkor már érezhetően nagy a feszültség. Csuti nemrég a Borsnak kifejtette, hogy mennyire csalódott és mérges a történtek miatt. Ezek után nem várt sokat a következő lépéssel Kulcsár Edina, aki Instagram-oldalán már a Szabó nevet elhagyva, simán csak Kulcsár Edinaként szerepel. Ráadásul a profilleírásából is törölte Szabó András Csuti közösségi oldalának a linkjét, így minden bizonnyal közös reklámkampányaik már aligha lesznek…
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.