Úgy tűnik, csúfos bukás lett Victoria Beckham hivatalos YouTube-csatornája, amin az énekesnő-divattervező nem csak a divat világába engedett betekintést kisfilmjeivel, de családjának életébe is. Egy bennfentes szerint ugyanis az időigényes és költséges (fontban öt számjegyre rúgó) kisfilmek elkészítését sem fedezte az a pénz, ami a csatornából jött.
A Daily Mail cikke szerint Victoria mindössze napi 25 fontot (kevesebb, mint 9000 forintot) keresett vele, ami egy olyan név esetén, mint ő, igencsak kevés - és ugye ezt az összeget sokszorosan emésztette fel a csatorna fenntartása, aminek még most is csak 109 ezer feliratkozója van, és a legnézettebb videó sem érte el a 700 ezer megtekintést.
A volt Spice Girl ezért úgy döntött, hogy noha nem szünteti meg a csatornát, nem is fog vele nagyon foglalkozni: így a rajongók nem számíthatnak több kisfilmre, sem családi titokra...
Egyébként talán nem is baj, ha Victoria lemond az olyan pénznyelőkről, mint például ez a csatorna: noha a legfrissebb jelentések még nem jöttek ki, 2017-ben 10,2 millió fontos veszteséggel zárt a vállalkozása - míg az azt megelőző évben ez az összeg csupán 8,2 millió volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.