Meghódította a világot a Nanushka

Meghódította a világot a Nanushka

Nanushka
PUBLIKÁLÁS: 2019. március 27. 12:14
Rangos nemzetközi díjat kapott a Nanushka, a cég vezetője Cambridge-ben beszélt a sikerekről.
Bors

A Nanushka neve már ismerősen cseng külföldön: világsztárok viselik a magyar tervező ruháit és a nemzetközi szakmai életben is hatalmas sikereket ér el a márka. A divatcég 2019-es Pre-Fall kollekciója lett az International Design Awards győztese. A nemzetközi designerekből álló zsűri tagjai egyedinek, elegánsnak és mégis könnyen viselhetőnek találták Sándor Szandra ruháit és kiegészítőit, így ő vihette haza az év divattervezőnek járó díjat.

Sándor Szandra legújabb kollekciójával március 30-án találkozhat a magyar közönség. A márka 11 órától tart villásreggelit Bécsi utcai üzletében, az este folyamán pedig a Budapest Central European Fashion Weeken mutatja be kreációit.

Az International Design Awards (IDA) 2007 óta oszt díjakat építészeknek, belsőépítészeknek, grafikusoknak, tárgy- és divattervezőknek. A zsűri tagjai elismert nemzetközi szakemberek, akik évről évre várják azokat az úttörő, fenntarthatóságot képviselő tehetségeket, akik bátrak és szakmájukban valami egészen újat mutatnak.

A verseny a szakma számára kiemelkedő fontosságú, idén is több nemzetközileg ismert és elismert márka nevezte be legfrissebb kollekcióját.

Erről, és más nemzetközi szakmai sikerekről valamint a cég előtt álló kihívásokról a Nanushka CEO-ja Baldaszti Péter Cambridge-ben mesélt fiataloknak. A Future: Hungary konferencián a legrangosabb brit egyetemekről gyűltek össze ott tanuló magyar diákok, hogy megismerjék a cég történetét, és meggyőződjenek arról, hogy Budapestről is lehetséges kiemelkedő szakmai is üzleti eredményeket elérni a világban.

A Future: Hungary konferencia az Egyesült Királyságban tanuló tehetséges magyar fiataloknak teremt lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék hazánk vezető és feltörekvő cégeinek valamint ígéretes start-up vállalkozásainak háttérmunkáját.

A több mint száz résztvevő diák közül sokan a világ legjobb egyetemeinek egyikében tanulnak (Oxford, University of Cambridge, UCL, King’s College London, Durham, Manchester, Warwick, Bristol, St.Andrews). Számukra is különleges lehetőség volt, hogy a workshopokon, az előadásokon és a karrierbörzén elsőkézből tájékozódhattak a Nanushka világáról és a cég munkájáról.

Háromszor annyi viszonteladó, ötször annyi eladott ruha, megtízszerezett bevétel. Ezeket az eredményeket érte el a Sándor Szandra által alapított Nanushka a GB & Partners befektetése után.

A Nanushka ruháit jelenleg több mint 30 országban árulják, egyedi apró ruhaboltoktól kezdve, az olyan hatalmas üzletláncok át mint a Bergdorf Goodman,a  Selfridges, a Liberty vagy a Browns. De a legnagyobb nemzetközi webshopok- a Net–a–Porter és a My Theresa - képzeletbeli polcain is ott sorakoznak a magyar tervező ruhái.  

Egyedülálló növekedést ért el

Háromszor annyi viszonteladó, ötször annyi eladott ruha, megtízszerezett bevétel. Ezeket az eredményeket érte el a Sándor Szandra által alapított Nanushka a GB & Partners befektetése után. A magyar divatmárka egyedülálló növekedési ütemet ért el: 2018 végére az első magyar világmárkává nőtte ki magát, mára pedig a világ összes meghatározó nagyvárosában jelen van.
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.