Önálló karriert épít Liptai Claudia lánya

Önálló karriert épít Liptai Claudia lánya

Liptai Claudia
PUBLIKÁLÁS: 2018. október 18. 05:00
A sportban kiváló eredményeket produkáló, immár 12 éves Gesztesi Panka a jelek szerint aktív közéleti szerepre készül. Az édesanyja menedzsere bejelentette, hogy immár a fiatal hölgyet is képviseli.
F. Zs.

Bizton állíthatjuk, hogy Panka nem azért népszerű, mert Liptai Claudia az édesanyja és Gesztesi Károly az édesapja. A fiatal hölgy tehetséges sportoló, sport-aerobikozik óvodás kora óta, és mára már nemzetközi versenyeken is kiemelke­dően szerepel, emellett gyakran nemzetközi cégek kérik fel fotózásokra, amikre eddig mindig elutasító választ adott. A példaképe Mihalik Enikő szupermodell – vele közös szelfije is van –, ami arra enged következtetni, hogy Panka ebben a szakmában szeretne komolyabb karriert befutni. A fiatal lány a sporteredményeiről rendszeresen beszámol az Instagram-oldalán, ahol háromezer fölött van a követőinek a száma, vagyis ő azok közé a feltörekvő véleményvezérek közé tartozik, akik manapság uralják a reklámpiacot.

Kevés olyan gyorsan fejlődő iparág létezik manapság, mint amilyen az influenszereké, vagyis a közösségi oldalakon követett fiataloké. A tinédzserek itt különböző témákban nyilvánulnak meg, vagy szépészeti tanácsokat adnak, vagy csak az életről alkotott véleményüket osztják meg, esetleg a családi életükbe engednek betekintést.

A fiatalok körében nagyon népszerűek az influenszerek, ilyen Rubint Réka és Schobert Norbi kislánya, Lara, vagy Polgár Tünde fia, Dani is, akinek a Youtube csatornáján nem kevesebb, mint huszonhatezer feliratkozóval büszkélkedhetnek.

Ez a fajta aktivitás pénzt is tud termelni, hiszen egy ilyen fiatal ruháit, utazásait másolják az őt követők, így egy cseppet sem tűnik túlzásnak, ha egy-egy tini menedzsert választ magának. Pankának könnyű dolga volt, hiszen az édesanyjának, Liptai Claudiának egy profi ügynökség, a TMC egyengeti az útját. A cég tulajdonosa, Kende-Hofherr Krisztina az ország legjobban eladható közszereplőit képviseli, hozzá tartozik többek között Ábel Anita, Dobó Kata, Kovács Patrícia, Hajós András vagy Bochkor Gábor, vagyis tényleg a legnépszerűbb sztárok.

A Pankával való együttműködéséről, maga a menedzsment tulajdonosa, Krisztina számolt be a saját Facebook-oldalán:

„Annál nagyobb elismerés nem nagyon van, amikor valaki, akivel évek óta dolgozol, rád bízza a szárnyait bontogató gyermekét. Liptai Claudia, köszönöm a bizalmat! És neked is Panka, mert ez nélküled nem menne  ám! Tőletek maradok örökké fiatal! Itt az új generáció. TMC2.0 rulez!” – írja. Claudia ennyit írt a poszt alá: A legnagyobb öröm és biztonság, hogy a te kezed között van, Krisztina. Posztjaiból az is kiderül, hogy egy másik ügyfél Hajós András is rábízta gyermekét. Hajós Artúr és a Hajós/Stréli strandröplabda-csapat országos magyar bajnok, aki éppen most ír sporttörténelmet az Argentínában zajló ifjúsági olimpián, ahol a bronzéremért játszik.

A menedzsertől azt kérdeztük, hogy miben más egy 12 éves gyereket képviselni, mint egy felnőtt hírességet?

– Teljesen más, hiszen, míg a felnőttek esetében az üzleti képviselet az alapvető feladat, úgy ennél a generációnál sokkal inkább az üzleti védelem, hogy ne lehessen kihasználni az ismertségüket és az ezen a területen lévő tapasztalatlanságukat, hogy koruknak megfelelő megjelenésekben szerepeljenek. Claudiának nagyon fontos, hogy Pankát a saját elért eredményei vigyék előre, mindig legyen mögötte valós teljesítmény. Panka valóban kacsingat a modellkarrier felé, de ehhez ő még nagyon fiatal, néhány évet még mindenképpen várnia kell. Az új generáció sok mindenben sokkal tudatosabb, mint szüleik, más eszközöket használnak a kommunikáció területén és sokkal konkrétabb elképzeléseik vannak arra vonatko­zóan, hogy merre tartanak, és ahhoz milyen lépéseket kell megtenniük – magyarázta a Borsnak Kende-Hofherr Krisztina. 

Kapcsolódó jegyzetünk ide kattintva olvasható.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.