Felháborító vagy cuki? Négyéves modellel reklámoz a Gucci

Felháborító vagy cuki? Négyéves modellel reklámoz a Gucci

modell
PUBLIKÁLÁS: 2017. február 24. 15:00
A bájos kislány óvoda helyett is fotózásra jár. Édesanyja szerint négyévesen már elég érett, hogy döntsön a karrierjéről.
Kiss Boglárka

Modellkarrierje miatt még az iskolai előkészítőből is kivették a négyéves angol Dylan Holidayt. A kislány zsenge kora ellenére már igazi szupersztár, a napokban az egyik legnagyobb olasz divatmárka, a Gucci kérte fel egy többnapos divatfotózásra.

A neves divatcég a Mothercare gyermeküzlet reklámjában figyelt fel az elbűvölő kislányra, akiben nagy lehetőséget látnak. Dylan egyébként nem kezdő, 18 hónapos kora óta szerepel különböző gyermekruhareklámokban. Menedzsere szerepét az édesanyja tölti be.

– Nagyon jól helyezkedik a kamera előtt, és imád ruhákat próbálgatni – áradozott kislányáról Rhea Upsher a Daily Mailnek. Az édesanya szerint Dylan okos  kislány, így nem probléma, ha kimarad az előkészítőből.

– Dylan imádja a modellkedést, játszik a kamera előtt, a stáb kedves vele, és nem kell egyszerre hosszú ideig a fotózáson lennie. Nagyszerű tapasztalat ez, amit nagyon élvez. Persze, ha egyszer azt mondja, hogy nem szeretné folytatni, nem akar többet utazni, akkor abbahagyhatja – tette hozzá a büszke anyuka, aki szerint már pár hónaposan is igen kelendő babamodell volt, de nem akarta fotózásról fotózásra hordani, amíg a kislány elég idős nem lett ahhoz, hogy maga döntse el, szeretné-e csinálni. 

Veszélyes a túl korai celeblét

Rusz Edit pszichológus nem támogatja, hogy gyerekekből akár modellkedés útján celebet formáljanak. – Egy négyéves gyermek még nem tudja, mit csinál, csak azt tapasztalja, hogy a központban van, lényegében érdemi tettek nélkül. A szülők felelőssége, hogy a gyermek ne csak a külső értékeiből táplálkozzon, hanem a belső értékei is fejlődjenek. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.