Hát még megnézni milyen sok lenne, ha valaki az elejétől a végéig kíváncsi lenne a Berényi család és a többi jól ismert szereplő kalandos életére, ármányaira és szerelmeire a sorozat 11 „halottjának” igaz történetére, bizony 70 napnál is többet kellene a kanapén csücsülve kibírnia.
De ez még nem minden, ha olvasva szeretnénk magunkat átrágni a bonyolult cselekményszálakon, háromméteres papíroszlopot kellene átforgatni, a sorozat írói ugyanis ennyi papírt írtak tele, míg nagykorú nem lett az ország máig legnépszerűbb és a leghosszabb hazai gyártású sorozata.
Ahhoz pedig, hogy mindezt a strapát a szereplők is bírják és még jól is nézzenek ki, a smink- és fodrászosztály 20,8 kiló púdert, 1566 flakon hajlakkot, 4,8 kg rúzst, 44, 8 liter sminklemosót, 786 üveg körömlakkot, 14 686 db hullámcsatot használt el. De a jelmeztárosoknak is akadt dolga, 1140 liter mosóport és 107 liter cipőtisztítót használtak el, hogy a sorozatban megfordult több ezer színész és szöveges szereplő mindig makulátlanul nézzen ki.
Igaz, jelenleg csak négy van közülük, aki az első résztől mostanáig részt vett a munkában: Varga Iza Balogh Nóraként, Szőke Zoltán Berényi Miklósként, Tihanyi-Tóth Csaba Novák Lacinként, Várkonyi András Vili bácsiként vált a mindennapjaink részévé.
– Harmincéves voltam pontosan, a születésnapomra kaptam egy telefonhívást Kalamár Tamástól, hogy felvettek Novák Laci szerepére – mondta Tihanyi-Tóth. – Mi már ugye rég forgattunk, amikor az első rész lement a tévében, amit együtt nézett a stáb. Emlékszem, hogy ott guggoltunk, egymásba kapaszkodtunk, és néztük a végeredményt – mesélte Varga Iza, aki egyébként Szőke Zoltánt már a forgatások előtt is ismerte, egy színházban dolgoztak, a gyerekeik egymás szeme láttára nőttek fel.
– Emlékszem az első sorozatbéli csókunkra: Nóra megpofozza Miklóst – nekem akkor még hosszú volt a hajam –, Miklós lefogja, majd megcsókolja – mesélte Szőke Zoltán, akinek karaktere végül háromszor vette el, majd vált el Nórától.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.