Múlt év októberében olyan tükrös szelfit posztolt magáról az Instagramján a 36 esztendős rapper, The Game alsógatyában, hogy százezrekben állt meg az ütő. Bár a felsőtestét borító tetoválásokon is van mit nézni, senki sem azzal foglalkozott, hanem azzal, ami a lába között van. A sztreccsboxerben ugyanis nem lehetett nem észrevenni azt az irdatlan lőcsöt, amivel az amerikai könnyűzeneipari munkás jár-kel.
A fénykép nem csak The Game hírnevét és rajongótáborát növelte, de a fehérneműnek is szép számmal szerzett újabb híveket. Most azt ne firtassuk, hogy ilyen sok hatalmas péniszű ember van a világon, aki e szelfi alapján jött rá hirtelen, hogy nagy répával ez a lehető legkényelmesebb viselet, netán az a fogyasztói tömegpszichózis (önbecsapás) működik, hogy „ha ilyen gatyát hordok, nekem is ekkora lesz a kéjlécem”. Tény: a vásárlók raklapszámra vitték az Ethika márkájú boxereket, a gyártócég eladásai 500 százalékkal megugrottak.
Csoda-e, ha ezek után a vállalkozás leszerződtette a rappert dizájnerként? Azaz a nevével dob a piacra az ötletei alapján készült alsógatyákat. A sztár ugyanakkor nem akarja zsebretenni a pénzt, amit ezért kap: neki nem csak a farka, a szíve is nagy.
A bevétel egy része ugyanis a „The Robin Hood Project” nevű jótékonysági szervezethez megy, azonkívül minden egyes eladott alsó vételárából részesedik egy hajléktalanszálló is.
Óriási!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.