Helyreigazítás

PUBLIKÁLÁS: 2015. november 26. 15:55

A Borsonline internetes sajtótermékben 2015. november 14. napján megjelent “Ízléstelenül reklámozott a Sugarbird” “kik húznak hasznot a terrorból” és Rosszkor volt rossz helyen a Sugarbird főcímmel, valamint “A Sugarbird Instagram-oldalán divatfotókkal kampányol az erőszak ellen” alcímmel megjelent cikkekben valótlanul állítottuk, illetve valós tényt hamis színben tüntettünk fel. Tévesen állítottuk, hogy a Sugarbird “reklámozott” illetve “divatfotókkal kampányolt” a cikkekben hivatkozott internetes megjelenéssel. Ilyen szándéka és célja a Sugarbird cégnek nem volt.

Ugyancsak téves azon feltételezésünk, hogy “A cukormadarak csapata szerint az a leghatékonyabb módja a gyász megnyilvánulásának, ha a Walk in Paris névre hallgató kollekciójuk egy képével kampányolnak.” A Sugarbird cég csapata ilyen nyilatkozatot nem tett, a hivatkozott Sugarbird megjelenés ilyen módon történő értelmezése önkényes, kizárólag tőlünk származik.

Nyilvánvalóan és súlyosan valótlan továbbá a következő állításunk: “Kik húznak hasznot először a terrorból? (...) a cukormadarak, akik Párizsban készült Sugarbird fotókkal kampányolnak az erőszak ellen-” Ezzel szemben a valóság az, hogy a Sugarbird cégnek a terrorizmushoz, illetve a terrorcselekményhez semmilyen formában nincs köze.

A Sugarbird hivatkozott internetes megjelenését hamis színben tüntettük fel a következő kijelentéssel: “A Sugarbird saját divatfotóival harcolt az erőszak ellen, a legrosszabbkor alkalmazva a termékelhelyezés amúgy igen hatékony marketinges fogalmát.” Ezzel szemben tény az, hogy a Sugarbird cég a cikkeben hivatkozott internetes megjelenésével nem marketing eszközt alkalmazott.
 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.