Réka és Norbi korábbi cége, a Foodorgany rendszeresen hirdetett 2011 augusztusa és 2013 áprilisa között reklámfilmekkel, újsághirdetésekkel, szórólapokkal. Ezzel semmi baj nincs, ám azzal már igen, hogy milyen szlogenek kerültek ezekbe a hirdetésekbe. A GVH négy pont miatt büntetett:
1. Jogsértően tulajdonított az Update termékeknek betegséget megelőző, illetőleg azt kezelő hatást.
2. Valótlan, egészségre vonatkozó állításokat tett az Update termékekkel kapcsolatban.
3. Valótlan állításokat tett az Update termékek összetételével összefüggésben.
4. Valótlan piacelsőségi állításokat tett.
Schobert Norbi a Facebookon tett nyilvánossá egy közleményt, amelyben saját igazát bizonygatja:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.