A barbadosi énekesnő korábban már több kollekciót is tervezett olyan nagy cégeknek, mint a River Island vagy az Armani, a brit Vogue értesülései szerint az amerikai szabadalmi hivatalnál levédette a Fenty nevet, és ezen a néven saját ruhaipari márkát indít.
A 26 éves énekesnő először a 2013-as londoni divathéten debütált tervezőként, és azóta is arról álmodozott, hogy egyszer a saját maga által kreált ruháit mutassák be a kifutón. Rihanna egyébként a parfümjét már korábban piacra dobta, és ha igazak a hírek, a nem is túl távoli jövőben ellephetik az üzleteket a Fenty márkajelzésű ruhák, fehérneműk, fürdőruhák és kozmetikai cikkek is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.