Szinte minden magyar ember ismeri Stohl Andrást – derült ki a GfK Hungária Sztár Monitor néven végzett kutatásából. A felmérés eredménye szerint a színészek többségét egész pályafutása alatt csak egy szűk réteg ismeri, hacsak nem szerepelnek valamelyik nézettebb televíziós csatornán. Ahogy Stohl András tette…
Stohlt annak ellenére ismeri a megkérdezettek 96 százaléka, hogy néhány éve már nem szerepel rendszeresen a képernyőn. Ugyanígy magas ismertséggel büszkélkedhet Kern András, akit manapság szintén ritkábban látni. A harmadik helyre Alföldi Róbert (95 százalék) futott be a népszerűségi listán, aki első rendszeres televíziós szereplése, a Reggeli révén lett igazi híresség, s az X-Faktor mentoraként szinte családtaggá vált az otthonokban.
Ám az ismertség nem csak ajándék a színésznek, mert míg például Stohlt sötétben is felismeri minden hazánk fia, az már nem mondható el róla, hogy ugyanennyien szeretik is. A felmérés szerint az őt ismerők több mint fele meglehetősen negatívan vélekedik Buciról, míg Alföldi Róbertet az ismerők fele pozitívan, negyede pedig negatívan ítéli meg.
– A televízió a bulvár csúcsa, más lehetőség ma már tényleg nincs az ismertség megszerzésére, csak a képernyő. Dönteni kell, hogy valaki beszáll-e a játszmába vagy sem – mondta Réz András esztéta. – A szidás, gyalázás az ismertség része, s öngerjesztő folyamatként tovább növeli is azt. Ha valaki ismertségre válik, tudomásul kell vennie: azzal, hogy egyre többen ismerik meg, egyre többen alkotnak róla véleményt, s egyre többfélét. A záptojást és a virágokat is el kell viselni – folytatta a szakértő.
A felmérés eredményéről Stohl Andrást is megkérdeztük, de nem kívánta kommentálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.