Celeb

Krisztina titkos aktát őriz minden ügyfeléről

A. T.

Létrehozva: 2013.08.21.

A hírességek sikereiért rengetegen dolgoznak, menedzserek, producerek, sajtósok. A sztárvilág szürke eminenciásai, akik a háttérből irányítják a celebek karrierjét. Sorozatunk második részében a legsikeresebb hazai sztármenedzserről olvashatnak.

– Szerezz nekik munkát, vagy csinálj nekik! – vallja Kende-Hofherr Kriszta, hazánk egyetlen amerikai típusú sztármenedzser cégének alapítója és vezetője. – Mi mások tehetségéből élünk.

Az ügynökség termékként kezeli sztárjait, akik jogi, üzleti és sajtóképviseletet kapnak a pénzükért. Az üzletasszony most épp egy színdarab vásárlásáról tárgyal, hogy egyik színész ügyfelét ő maga szerepeltethesse. Jelenleg huszonkilenc híresség – köztük Liptai Claudia, Bochkor Gábor, Dobó Kata, Gianni, Hajós András – karrierjét koordinálja.

Kriszta és munkatársai megszerzik a legjobb reklámszerződéseket, színházi szerepeket, elkísérik sztárjaikat a fellépésekre, valóra váltják álmaikat, miközben leveszik a terheket a vállukról, vállalják helyettük a kínos szituációkat. Ôk tartják a kapcsolatot az újságírókkal is.

– Van egy ügyfelünk, akinek újszülöttjét minden újság le akarta fotózni. Nem hitte, hogy a paparazzók a kórházba is bemerészkednek. Nem akart védelmet, de a férjével kijátszottuk, és pizsamába öltözött női biztonsági őröket szerződtettünk. Jól tettük. Több próbálkozást is megakadályoztak – mesélte Kriszta. – Egy másik sztárunknak exkluzív szerződése volt egy tévéműsorra, ami megtiltotta, hogy külföldre menjen, de neki muszáj volt egy napra elutaznia. Ott azonban felismerték, és az érkezésére kivonult az egész magyar sajtó. A gép leszállt, de mire a busz a terminálhoz ért, ő már nem volt rajta… Időben leszedtük.

Aki azt hiszi, hogy a sztároknak elég csak kinyitniuk a pénztárcájukat, hogy profi menedzserekhez kerüljenek, nagyot téved. A leendő ügyfélnek többször, többórányi beszélgetésen kell kitárulkoznia, amiről szupertitkos akta készül. A szakmai vágyakon és magán­életi titkokon túl kiderül, milyen fogkrémet használ, mi a kedvenc sportja, csokija stb., hogy a jövőben ezeket az információkat hatékonyan tudják használni.

Kriszta azt mondja, már semmin sem lepődik meg. A sztárok minden „botlását” szemrebbenés nélkül veszi tudomásul, és azonnal a megoldást keresi. Ha megállapodnak, piackutatást végeznek a célszemély népszerűségéről, stratégiát készítenek, és munkához látnak. Megkezdődik a sztárcsinálás vagy épp a köztudatban tartás művészete.

Ami pedig az anyagiakat illeti: a hírességek minden bevétele az ügynökséghez érkezik, majd az állandó százalékú tiszteletdíj levonása után a cég utalja tovább a bankszámlájukra. 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek