Az ötmillió forintos, szimbolikus csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől. A kampányban mindenki, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G terméket vásárolt 2015 április és július között, támogatta az ügyet, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra. Király Gábor rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást.
„Jó nézni, hogy a támogatás tényleg oda érkezik, ahol a legnagyobb szükség van rá, ezért köszönet illeti a kezdeményező vállalatokat. Biztos vagyok benne, hogy nem csak a meleg étel, de a rájuk irányuló figyelem is gyógyító hatású.”
- mondta Berki Krisztián, aki Gergővel együtt nagyon élvezte, hogy személyesen is találkozhat, beszélgethet a gyerekekkel és pozitív gondolatokat erősíthet bennük.
„Fantasztikus eredménynek tartom, hogy ezek a gyerekek nem csak a mai, hanem az elkövetkező 180 napon is megfeledkezhetnek az alapvető akadályaikról és olyan dolgokra koncentrálhatnak, amik előreviszik őket az életben. Remélem, mi is jó példával szolgálunk nekik.”
- tette hozzá Oláh Gergő énekes.
További terhességgel, szüléssel és gyermekneveléssel kapcsolatos tartalmakat olvashatsz a Bezzeganya Facebook oldalán.
Tetszik?
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.