1997-ben végeztem a Gyógypedagógiai Főiskolán OTATA- SZOTE szakon. Köznyelven ez azt jelenti, hogy értelmi sérült gyerekek oktatásához és mozgássérültek terápiájához értek, utóbbi elsősorban a korai fejlesztést és a halmozottan sérültek nevelését, oktatását, fejlesztését jelenti. Ezután végeztem el az ELTE pszichológia szakát, ahol személyiségpszichológia szakirányt választottam. A főiskola befejezése óta dolgoztam gyerekotthonban, súlyosan, halmozottan sérült, többnyire állami gondoskodás alatt álló gyerekek mellett, majd a Mozgásvizsgáló Országos Szakértői Bizottságban is, ahol a mozgássérült gyerekek állapotfelmérése, képességvizsgálata a dolgom. Tanácsot adunk a mozgásfejlesztésre, értelmi és szociális képességek javítására, és javaslatot kapnak a szülők, hogy melyik intézmény lenne a megfelelő a gyerekük számára. Néhány év gyakorlat után figyelmemet a normál fejlődésmenet tüzetes vizsgálatának szenteltem, vagyis egy ideje itthon gyerekezek. Három gyereken tanulom, hogy is van ez, természetesen ebből kettőnél nem ment minden zökkenőmentesen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.