Az MTÜ kampányának fő célja, hogy bemutassa, Magyarország négy évszakos úti cél, és megannyi csodával várja a belföldi utazóközönséget az őszi-téli időszakban is. A szervezet most egy online térképen mutatja be a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntést - írja a Turizmus.com.
A kiválasztott fürdőhelyről részletes információval szolgálnak, így már indulás előtt minden tudnivaló az utazók rendelkezésére áll, hogy a lehető leghatékonyabban használják ki a pihenésre szánt időt.
A szervezet arra törekszik, hogy megmutassa, milyen izgalmas és feltöltődést nyújtó hazai programok közül válogathatunk a hideg hónapokban is; "a fiatalokat pihentető wellness, a családokat szórakoztató beltéri strandolás, az idősebb korosztályt pedig gyógyhatású regenerálódás várja az ország legendás és kevésbé ismert fürdőhelyein egyaránt" – írják közleményükben.
Az MTÜ egy új kisfilmmel is inspirál az ország kincseinek felfedezésére az év végi időszakban:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.