Ezzel kínos helyzetek sorozatát teremti meg, mert ugye, mindig nem lehet azzal elutasítani, hogy túl olcsó, és ennyiből biztosan nem lehet kihozni. Ha viszont ő nyer, az ciki! Nagyon ciki, mert, hogy nyerhet nálunk Orbán fő ellensége, aki még hízik is a megrendelések hasznán. Mert tessék megnyugodni, még az olcsó áron is marad haszon az útépítéseken, felújításokon, és mindazon, amit régebben a Simicska happolt el, Orbán legfelsőbb támogatásával. És ez a legnagyobb ciki! Simicska olcsó árajánlataival megakadályozza, hogy a mostani csókosok vigyék a pénzt, és lebuktatja a lopási rendszert! Így mára bebizonyosodott ugyanis, hogy minden közbeszerzési ajánlat magasan túl van árazva.
Lázár János két éve még azt magyarázta, hogy az Alföld síkján épülő, horror drága M4-es nem is drága, sőt pont annyiba kerül. Mikor Simicska fekete seggű lett, már azt firtatta, hogy mitől ilyen pokoli drága az az út. Szóval, ha a csókos tesz ajánlatot, akkor olcsó, ha ellenség, akkor drága. Így megy ez évtizedek óta.
A pénz, amit szétmutyiznak, 90 százalékban az unióból jön. Ha Simicskát még sokszor kizárják a buliból, mert túl olcsó, idejönnek a brüsszeliek, és vizslatni kezdik, hogy mennyi itt az annyi, és visszaveszik a lóvét. Ez szétveri az Orbán-féle üzleti modellt, és se a Simicskának, se a miniszterelnök mostani lakájainak nem lesz mit ellopni.
Máris leállították az összes magyar útépítést Brüsszelből, mert arra gyanakszanak, hogy a drága magyar politikusaink, karöltve a hazai burzsoáziai arra kijelölt tagjaival, lopják az uniós adófizetők pénzét. Ez még csak a kezdet! Egyszer persze azt is megnézhetnék, hogy ki lopja a hazai adófizetők pénzét!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.