Mi másnak tudhatnánk be, hogy például télen a fülkében hideg levegőt tol a légkondi. Nyáron meg jól befűtenek, a kinti 30 mellé kapunk a kályhából is 40 fokot. A műbőr bevonatú üléseken ilyenkor különösen jól esik az ücsörgés, az utas távozása után méretes tócsa jelzi, hogy bizony itt nemrég helyet foglalt valaki. Megfigyelték egyébként a minő- ségi különbséget az első- és a másodosztályú fülkék között. Nos, nagyjából annyi a diffe- rencia, hogy a „first classon” a műbőr helyett plüssszerű, amúgy ugyanolyan irritáló ülés várja a tisztelt utas hátsó fertályát.
Olvasom, hogy a MÁV vezére szép summát vihet haza havi fizetéseként. Nincs is ezzel semmi baj, egy stratégiai cég felső vezetőit meg kell fizetni rendesen, így működik ez a világ bármelyik pontján. Viszont a borsos jegyárakért cserébe az utas elvárhatja, hogy a szolgáltatás is legyen első osztályú. Ne csak a közpénzből milliomossá finanszírozott vezető fizetése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.