Tette ezt egy aljas trükkel megturbózva! Mikor kiírták a pályázatot a trafikokra, egy doboz eladott cigin négy százalék volt az átlagos haszon. A kívülálló amatőrök nyilván ebből számolták az üzleti terveiket, s azt látták, hogy ez bizony sovány kenyér. Aztán az eredményhirdetés után, amikor a csókosok már megszerezték az engedélyt, jött Lázár János, és benyújtott egy törvényjavaslatot, amely tíz százalékra emeli a haszonkulcsot. Így persze már megéri!
A pályázatokat egy erre a célra létrehozott állami vállalathoz kellett benyújtani. Viszont, hogy ki kapjon trafikot, azt a Fidesz választókörzeti elnökei meg az önkormányzatok Fidesz-frakciói döntötték el! Vajon hogy került a titkos pályázat a Fidesz-párttitkárokhoz? Honnan tudták egyáltalán, ki pályázott?
Lehetséges, hogy egy állami cég kiadta nekik? Mint Kádár alatt, amikor mindenben a pártbizottság volt az úr? Vajon mit tudnak még a Fidesz-párttitkárok az államhoz forduló polgárokról? Mindent, mint a régi szép időkben? Melyik ágazatot nyúlják le ugyanígy legközelebb? Vajon a Párt, és az Állam mára újra egy és ugyanaz?
Igen, és a rendszer hibátlanul működik! Létrejött egy, az egész országot lefedő hálózat, amelyben mindenki tudja, hová kell igazodni. Tudják, kitől kell félni, és ki az, akinek a szavai nem pusztán baráti tanácsok. Az uralkodó párt helyi, járási, megyei főnöke mára A Párttitkár lett. Van, aki egyetért, élvezi a hasznát, és támogatja, van, aki félti az állását, családját, előmenetelét, és azért kussol. Förtelmesen ismerős rendszer ez!
Nem azért volt a rendszerváltás, hogy ne így legyen?
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.