Egy Adam nevű Reddit-felhasználó új bejegyzést hozott létre a kedvelt közösségi weboldalon, melyet „Kérdezz bármit" címmel indított el.
Adam ugyan kitért arra, hogy ezek a kérdések a munkáltatójára, a munkahelyeként szolgáló repülőtérre, illetve a repülőtér biztonságával kapcsolatos információkra nem vonatkozhatnak.
Ugyanakkor készségesen megosztotta a tapasztalatait a repülőterek poggyászkezelésével kapcsolatban, illetve hogy miért dobálják a bőröndöket ki- és berakodáskor. Sőt, azt is elmondta, hogy milyen bőröndöt érdemes magunkkal vinni egy-egy repülőútra.
Az egyik felhasználó rögtön meg is kérdezte: "Milyen bőröndöt érdemes vásárolni, melyik a legjobb/legrosszabb fajta poggyász?"
Kiderült, hogy a legjobb poggyásztípus valójában az, amelyiknek legalább két kereke van, Adam pedig elmondta azt is, hogy melyik a legrosszabb:
"A legrosszabbak azok a bőröndök, amelyeknek nincsenek kerekei. Így kézzel kell őket egymásra raknunk minden egyes raktérben, ami elég hosszadalmas lehet."
Adam elmagyarázta, hogy ha egy bőröndnek nincsenek kerekei, akkor általában a rakodóknak dobniuk kell a poggyászt.
"Ha a táskának legalább 2 jól működő kereke van, akkor ez lehetővé teszi, hogy gyorsan legördítsük őket a rakodótérbe, ami megkönnyíti a dolgunkat. Ellenkező esetben a táskákat dobnunk kell, hogy tartani tudjuk a tervezett időpontokat" – tette még hozzá.
"A legkevésbé megfelelő táska az, amelyiknek 4 kereke van, de az egyik be van ragadva, ezért megpróbáljuk legurítani, de 6 centi próbálkozás után egyszerűen felborul."
Az olvasók nagyon hasznosnak találták a választ, sokan el is mondták, hogy eddig soha nem is gondolták volna, hogy a kerekek ennyire fontosak lehetnek.
"Általában a négykerekűeket részesítjük előnyben, de a kétkerekűek is megfelelőek, ha ha az ember olyat talál" - tette hozzá Adam.
A közelmúltban egy másik poggyászkezelő óva intette az embereket attól, hogy szalagot kössenek a poggyászukra.
John, a dublini repülőtér poggyászkezelője az RSVP Live-nak nyilatkozva azt mondta : "Azok a szalagok, amelyeket az emberek a bőröndjükre kötnek, hogy segítsenek azok azonosításában, problémákat okozhatnak a poggyászteremben történő átvizsgálás során."
Hozzátette: "Ha a táskát automatikusan nem lehet beolvasni, kézi feldolgozásra kerülhet, ami azt jelenti, hogy a táska esetleg nem ér fel a repülőre."
Ugyanez vonatkozik a korábbi utazásokról származó régi matricákra is, melyek szintén problémákat okozhatnak.
Ők figyelmeztettek!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.