A Food Truck Show 10 éves fennállása alatt körülbelül 6 millió éhes vendéget szolgált ki. A hagyományos street food ételek mellett egyre népszerűbbek a különleges, nemzetközi ételek.
„Amikor elindultunk, azt hitték, a büfékocsi egy divathullám, amelyről majd leszoknak az emberek. Mi már akkor tudtuk, hogy ennél jobb megoldás nem létezik a rendezvények kiszolgálására – emlékezett vissza Horváth Zoltán, a Food Truck Show alapítója, aki a kezdeti 14 autóhoz képest ma már 150 food truck-kal dolgozik együtt. A guruló éttermek 1 millió kilométert tettek meg Magyarországon. és hozzávetőlegesen 15 millió terméket értékesítettek.
A klasszikus street food ételek, mint a hamburger, tépett hús, pizza, vagy gyros mellett egyre inkább a nemzetközi trend válik jellemzővé és az egzotikus, különleges ételeket keresik a vendégek.
„Az autentikus thai konyha ízei, a brazil tápióka szendvicsek vagy a svájci raclette sajt húsos és hús nélküli verziói lesznek idén a trendi fogások"
– vetítette előre a szezon kínálatát a szervező. Egyre jobban odafigyelnek a vendéglátósok az ételérzékenyekre is. A gluténmentes, valamint vegán kocsik már nélkülözhetetlen részei a rendezvényeknek. A digitális étlapon pedig külön applikáció található az ételérzékenyek számára.
A tavaszi, lóversennyel egybekötött Kincsem Parkban tartandó rendezvény után a legnagyobb rendezvényük az őszi, belvárosi 100. Food Truck Show lesz, amelyen az eddigi valamennyi díjazott autó felvonul, így általuk 10 év street food-fogásait kóstolhatják végig a vendégek.
(Forrás: Food Truck Show sajtóközleménye)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.