Örülhetnek a divat szerelemesei, hiszen vásárlás mellett fnom kávéval is felpörgethetik magukat. A milánói Piazza Oberdan téren, a Tommy Hilfiger ruhaüzlet mellett megnyílt a People's Place-Tommy's Café. Ez a kávézó az amerikai divatmárka első betörését jelenti a vendéglátás és az élelmiszerpiac világába. A keddtől vasárnapig, délelőtt 10 és este 22 óra között nyitva tartó Tommy's Cafe koktéllistával és kreatív menükkel villásreggelire, ebédre és vacsorára is várja a vendégeket – adta hírül a themayor.eu.
A 142 négyzetméteres teret modern, mégis meleg esztétika jellemzi halszálkás parkettával, piros-fehér részletekkel, azaz a márka ikonikus színeivel. A 110 férőhelyes kávézó-éttermet a belső üvegház és a külső térben lévő asztalok között világos és szellős esztétika jellemzi. Az építészetben a minimalista vonalak dominálnak. A kávézónak kertje is van, amely környezetbarát és letisztult.
Ami azonban igazán megfelel a kornak, az a fenntarthatóság a létesítmény belső kialakításában. Az új kávézó berendezése ugyanis újrahasznosított anyagokból készült, belül futurisztikus világítás és a legmodernebb készülékeket vonultatják fel. A kávézó és az üzlet vendégei világhírű művészek munkáit is megtekinthetik, többek között Mr. Brainwash ikonikus I Love Italy-ját, John O'Hara Start Me Up című egyedi bakelitjét, és Campbell leveskonzerveit, amelyet 1961 novembere és 1962 márciusa között készített Andy Warhol amerikai művész.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.