Louis Vuitton repülőgép formájú táskája többe kerül, mint egy valódi kisgép

Franciaország
PUBLIKÁLÁS: 2021. április 29. 09:50

A Louis Vuitton márkanév szinte összeforrt a luxusutazásokkal, köszönhetően a bőröndjeinek, kézipoggyászainak, táskáinak, amelyeket évtizedek óta a sztárok hurcolnak magukkal a privát gépeiken. A repülés ihlette azt a férfi táskát is, amely a márka 2021-es őszi/téli kollekciójának részét képezi, és Virgil Abloh tervezte. Már maga a táska látványa sem hétköznapi, de az ára miatt érdemes megkapaszkodni, ugyanis 39 000 USA dollárért (nagyjából 11,7 millió forintért) lehet megvásárolni – írja az Independent. Íme, a gyorsan szóbeszéddé váló, méregdrága táska!

A barna táska a Louis Vuitton egyedi mintázatát viseli, a repülőgép formát a szárnyak, a hajtóművek, a farok- és az orr alkotják. A francia Louis Vuitton divatház jól ismert a luxus bőrtáskáiról, de a repülőgép formájú kialakítás és az elfogadhatatlanul magas összeget mutató árcímke teljesen felkavarta a közösségi médiát.

A kézzel varrt táska valóban egyedi, de sokaknak nem nyerte el a tetszését Forrás: YouTube.com

Az egyik felhasználó ezt írta: „Még egy igazi repülőgépet is megvásárolhatunk olcsóbban", és bizonyítékként feltett egy 32 300 dollárért hirdetett Cessna repülőgépet. A táska pedig gyorsan vicc tárgyává vált. Az egyik hozzászóló így gúnyolódott: „Hol van az ajakrúzsom? Megnézte a pilótafülkét?" Eközben egy másik netező így:

Virgil Abloh 2018 óta a Louis Vuitton férfi ruházat művészeti vezetője, és saját divatházának, az Off-White-nak a vezérigazgatója. Nem ez volt az első eset, hogy Abloh dizájnja felkeltette az emberek figyelmét. A hónap elején a tervező egy rövid klipet tett közzé az Instagram-oldalán egy Louis Vuitton sárgarépa alakú táskáról, amelyet már több mint 1,4 milliószor tekintettek meg. Az egyik internetező azt írta: „Ezt az embert haladéktalanul állítsák meg."

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.