A kreatív szakembereket sem hagyja nyugodni a koronavírus járvány elleni harc. Ők azzal támogatják az otthon maradás és a távolságtartás fontosságát, illetve az egészségügyben dolgozók munkáját, hogy grafikákon keresztül nyomatékosítják a dolgokat.
A NASA egyik dizájnere is szakított egy kis időt a figyelemfelhívásra, és vintage turisztikai posztereket alakított át önkéntes karantén kampányplakátokká. Jennifer Baer munkái arra szólítanak fel bennünket, hogy „Utazzunk el!", „Látogassuk meg!", „Szörföljünk!" – csak mindezt légyszíves a négy fal között tegyük!
A plakátokon jól ismert színekkel, formákkal és egyszerű szövegekkel operál, de minden felszólítás után a saját otthonunkba küld el bennünket. Baer a Twitter oldalán posztolta a grafikákat, amiket a felhasználók pillanatok alatt tovább osztottak. A retweetelők között még J. K. Rowling neve is szerepel.
Az alkotó szerint amit ő ezzel a „kampánnyal" nyújtani tud, az sokkal kevesebb, mint az egyészségügyben dolgozók munkája a frontvonalon, de úgy véli, hogy az üzenet átadása is fontos. Az ő eszköztára a megmosolyogtató, humoros grafika, amivel ösztönözni tud és összehozhatja a közösségek tagjait, remélhetőleg a gépek előtt, a saját otthonukban – olvasható az AdWeeknek adott interjúban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.