Japánban már origamizhatunk is a csokipapírokkal

környezettudatosság
PUBLIKÁLÁS: 2019. augusztus 08. 16:30

A szigetországban a KitKat nem csak egy csoki; mivel a neve japánul kimondva, nagyon hasonlít a kitto katsu kifejezésre, vagyis a „biztos sikerülni fog" biztatásra, ezért a japánok előszeretettel adják a csokit ajándékba, viszik a vizsgákra, vagy akár állásinterjúkra.

Forrás: Pixabay.com

A KitKat az a csoki Japánban, amit a legkülönfélébb ízekkel kombinálnak, általában rendkívül sikeresen.

Ha kijutnak a szigetországba és beszabadulnak egy élelmiszerboltba, találhatnak a polcokon cseresznyevirág, sake, szilvabor, de még köhögés elleni szirup ízű csokikat is.

Új szezonális ízvilág kerül a vásárlók elé télen, tavasszal, Valentin napkor és Halloween idején is. Nálunk a rózsaszín Ruby Red után, a matcha zöld teás változat jelent meg egyes boltokban.

Mivel annyira sok fogy belőle, és ezzel a csomagoláshoz felhasznált műanyaghulladék is egyre nő, ezért a Nestlé Japánban kezdte el tesztelni újrahasznosítható papírcsomagolásait. Az új – ahogy a képen is látható – kevésbé csillogó, természetes anyagokból készült tasakokat egyelőre a nagyobb kiszerelésű mini csokik kapták meg. A csomagváltás 2019 szeptember végén indul. De ha a vásárlóknak bejön a változás, akkor a cég a többi KitKat terméknél is leváltja a műanyag csomagolást – olvasható a soranews24.com oldalán.

Forrás: Nestlé Japan / soranews24.com

Hogy az átállás még egyszerűbb legyen, a cég úgy hirdeti az új csomagolást, mint amiből darumadarakat lehet hajtogatni és még üzenetet is lehet rájuk írni. Így egy csokival két jókívánságot is adhatunk a szeretteiknek, barátainknak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.