Egy utazó egy kínai reptéren úgy gondolta, hogy a késésért, rossz idő ide, vagy oda, valakinek lakolnia kell. Vagy minimum bocsánatot kérni. Ezért aztán egy reptéri dolgozót arra akart rákényszeríteni, hogy térden állva kérjen az utasoktól bocsánatot, írja az Independent. A beszélgetés szemtanúk szerint valahogy így zajlott le.
„Le kellene térdelnie, és úgy kérni, hogy bocsássunk meg! Tisztában van ezzel? Maga itt a cégét képviseli" – mondta a dühös utas, mire az érintett dolgozó így válaszolt: „Egy csapat tagja vagyok, és ellátom a feladataimat. De semmi szükség nincs arra, hogy megalázzon engem".
Az utas azonban kitartott, és azt hangoztatta, hogy mivel a dolgozó a cége képviseletében van ott, meg kell tennie, hogy letérdel az utasok elé, és bocsánatot kér. Szerinte ebben semmi megalázó nincs, ez a minimum, ami ilyenkor kijár.
A lezárás elég egyszerűre sikeredett, mivel a dolgozó azzal vágta el a vitát, hogy rendben, a légitársaság nevében bocsánatot kér, de letérdelni nem fog. Hogy a dühös utas hogyan reagált, amikor a négy órás késéssel tervezett gép csak másnap szállt fel, arról már nem érkezett hír.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.