Zsinórban másodszor választották a távol-keleti Singapore Airlinest a világ legjobb légitársaságává a TripAdvisor utazási oldalon – közölte a büszke cég. Goh Choon Phong cégvezér nagyon büszke a teljesítményükre, majd meg is köszönte az utazóközönségnek és a lelkiismeretesen dolgozó alkalmazottaknak az eredményt.
Bryan Saltzburg, a TripAdvisor repülős, hajós és autós részlegének vezetője is forrón gratulált. Elmondta, ezt a díjat a weboldal felhasználói adják gyakorlatilag, az ő értékelésük alapján kaphatta meg a Singapore Airlines. A kiváló szolgáltatások, a minőség és értékek mentén döntöttek így az utazók.
A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy a TripAdvisor algoritmusa tette össze a különböző értékelésekből (mennyiséget és minőséget is figyelembe véve) a légitársaságok értékeléseit egy 12 hónapos időszakban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.