A Grincs cinikus országimázsa lepte el Amerikát

tél
PUBLIKÁLÁS: 2018. november 16. 17:54

Az amerikai mozikban landolt az új Grincs-film, és a Bored Panda cikke szerint egész jó számokat produkált bevétel szempontjából. Ez nem is csoda, ugyanis a végtelenül rosszindulatú, a karácsonyt zsigerből gyűlölő mese(anti)hős kapott egy jóféle plakátkampányt Amerika-szerte.

A plakátok pofonegyszerűek: grincszöld alapon maga a Grincs tekint vissza ránk, és nagy fekete betűkkel végtelenül szarkasztikus szövegek díszelegnek mellette. Sok szöveget ráadásul specifikusan az adott városokra öntöttek, így megkapták a magukét a New York-iak és a Los Angeles-iek is, a két városnak felemás imázst adtak a poszterek (az előbbiekről például azt írja, bunkók, hangosak és dühödtek).

A slusszpoén az egészben egyébként az, hogy a legjobban a millennial generációt, tehát az ezredforduló környékén születetteket találta be a kampány, a film nyitónapján a jegyek 18 százalékát a 18-24 éves korosztálynak adták el.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.