Az új itóka az „alkopop“ kategóriát gyarapítja majd; ezeket a helyiek Chu-hi néven emlegetik. A többségük a socsu nevű helyi alkohollal kevert cukros üdítő. Eredetileg citrommal ízesítették, de természetesen mára már több száz változatban kaphatók, és a socsut is felváltja esetenként a vodka – írja a Lonely Planet News.
Bár a Coca-Cola az 1970-es években egy egészen rövid időre próbálkozott már egyszer egy boros változattal, most teljesen komolyan gondolja, hogy 125 éves fennállása alatt először valódi alkoholos terméket dobnak piacra.
Bár a Chu-hi alapvetően 9 százalékos alkoholtartalommal fut, a Coca-Cola helyi szóvivője szerint a cég jóval kevesebb alkoholt tesz majd a sokat által rajongva várt termékbe, melyről ezen túl semmit nem lehet pontosan tudni – annyit azonban sejthetünk, hogy a szuperédes italok piacát gazdagítja majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.