Több mint kétszáz étterem csatlakozott a libalakomához

kezdeményezés
PUBLIKÁLÁS: 2017. november 09. 08:30
Több mint kétszáz étterem csatlakozott a libalakomához.

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát.

Fotó: anton dieter / Flickr.com

A 2017. október 17-én elindult kampány célja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse, hogy minél többen tudjanak a libaételekhez és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó hagyományokról. Az MTÜ szándéka, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye: a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak.

A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az Ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat.

A résztvevő éttermek listáját itt találják.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.